2.4.09

det finns riktiga toaletter!

Började dagen med engelska och någon dålig film. Jag och Rebecca satt och små prata lite istället. Hade teknik efter det, tjejerna hade ju varit duktiga och inte följt skissen när jag var borta haha. Och jag med mitt lilla fina humör blev tjurig. Och förlåt för det men kan inte ro för det. Jaja byggde lite på huset innan vi fick gå. Hade sedan spanska och läxförhör, haha! Fint att jag och Elin "inte" fuska. Har du suddet? Ja visst? Vad är blsalbalba? Det är blablalba. Haha fint Elin!
Hade lunch efter det och jag Jimmy, Andre och Stefan åt. Gick sedan till ICA och hitta Palmen också. Fortsatte sedan till bibblan där jag och JImmy somna haha! Gick sedan till Matten där Alex och Robin hade lyckats få läraren att tro att de tillhörde våran klass. Så förstör dom ju hela lektionen så läraren får damp och kastar alla saker och bara går. Första läraren som lämnar en av våra lektioner någonsin och det var pga några som inte ens gick i våran klass. Allt detta tog sån tid att vi hann sluta innan vi börja jobba. Skulle sedan ha prov i SO och det gick väl åt helvete. G frågorna gick hyffsat, VG gick lite sämre och MVG gick sämst! Men Magnus tvinga mig att sitta kvar och tänka lite så då fick jag fram lite i alla fall. Satt sedan kvar med Jonna och läste på en lapp om Anundshög. Fint att de skrivit i en liten egen ruta att det har riktiga toaletter och emd min och Jonnas humor börja vi as garva åt det hahahahah! Jag gick sedan och satt i ljushallen med Jimmy, Andre, Sebbe och Kyhne. Sen drog alla dom så kom Tom, Jesper och Oscar. Skulle sedan åkt med Oscar till han men blev inte så så jag åkte hem istället. Satte mig vid datorn men blev föör trött så jag somna istället. Vakna vid 6 tiden igen ville sova mer. Åt och åkte sedan till domkyrkan för att kolla på Jesus Christ Superstar med mamma. Helt okej var den, förutom att jag hade tokigt ont i huvudet och det blev itne bättre av den höga musiken så var den bra. Åkte sedan hem och satte mig vid datorn för att plugga och mitt huvud blev bara värre och värre. Har nu så ont så jag har spy känsl har en hink bredvid mig haha finfint men orkar inte emd det här blir inte ens bra av jävla piller. SÅ dra åt helvet va:)
Jaja skola imorgon sen drar jag och Jonna till mig sen till henne sen till Rocklunda. KOM DIT FÖR FAN=D IRSTA BLIXTEN HELA HELGEN BÄSTA HELGEN PÅ ÅRET!


JAG ÄLSKAR MIN JONNA MEST UTAN AV ALLT!

1 kommentar:

  1. jag älskar min johanna sjukt otroligt jävla as mycket. <33333333333333333333333333333333

    SvaraRadera