5.4.09

handboll,handboll och åter igen handboll

Lördag
Gick upp vid halv 7. Åkte sedan till ABB Arena för att samlas. Träffa tjejerna där och började värma upp. Med hög musik gott humör och massa glatt folk så blev det riktigt bra. Sedan spel dags och vi var grymma. Tyvärr räckte det hela vägen fram men jag gjorde i alla fall mål och det är jag glad över. Hade sedan ett tags mellan rum så vi gick runt och kolla lite på stället. Gick sedan tillbaka för att värma upp igen. Samma som innan hög musik gott humör och massaa glatt folk så gicck det as bra. Matchen gick också jätte bra, enligt mig i alla fall haha. Gjored första målet, mohaha! Gjort fler mål den här veckan än vad jag någonsin gjort haha. Vi vann i alla fall matchen som nog var den konstiga någonsin. Armina fick rött kort för att inte gjort någonting alls och Stephanie råka svära så då fick vi två minuter för det. Jävla Lindesskolans dommare som seriöst hatar oss. Var lite begravningsstämning efteråt även fast vi vunnit. Hade inte lång tid emellan innan nästa match börja och vi var lite skakis eftersom vi skulle möta de som vann cupen förra året. Men vi var bättre än vad jag tror vi själva trodde att vi var. Vi spela jätte bra första stunden tills de satte in sin andra halva, elit laget. De satte tydligen in några tjejer som blivit klassade som 2or i SM och de satte dom in sista stunden för att dra ifrån, kul för oss! Lite efter snack och sånt innan vi gick ut i solen och dunka musik. Gick sedan in och åt innan jag och Mariam fick skjuts hem av mamma. Duschade och gick sedan och la mig och sov, mådde inte alls bra. Sov tills halv 4 tiden och fixade sedan i ordning mig och packade lite. Fikade sedan med mamma och pappa för att fira min käre bror som förövrigt inte ens är hemma. Men åt tårta och hade det mysigt ute i solen.
Fick sedan skjuts tillbaka till Abb Arena där jag träffa Sofia, kajsa, Josefin, Elin, Linnea och Johanna. Efter att vi kollat på 95ornas match och Irstas match så gick vi till Krickeborgs hallen och kolla på Irsta. Jimpan gubben gjorde illa sig. Jag och Kajsa satt väl och hade krig om vem som skrek mellan oss två ochnågra killar som heja på motståndar laget haha orkar inte. Gick sedan och träffa Jacke, David och Rasmus. Ett bra jääkla tag sen. Jag och Kajsa flytta tillbaka till de gamla platserna istället. Kolla sedan på IVH p-94 när de spela mot höfärs. Som vi förövrigt skämde ut oss frö dagen innan. Jag Josefin kajsa och SOfia vandra sedan till pizzerian och åt. Fortsatte sedan tillbaka motAbb Arena. Träffa madde och elin. Gick till abb var däör en stund kaosa vid bussen. gick till discot SÄMSTA! hahah men kul hade vi ändå. Jag elin Kajsa och madde tog bussen till önsta och träffa grabbar från höfärs. ingen topp där lixxx. Hade skit tråkigt så vid skulle åka hem skullet a cup bussen och träffa då najsboys från lidköping trevlans där då. Fick lite panik när vi skulle byta buss eftersom att vi itne hitta men får då ett sms om att mamma är vid västerås hallen för att hämta upp oss, har man tur eller?;)
Söndag
Skulle inte ha match fören tre så jag och pappa tog oss ut till IKEA för att införskaffa lite till rummet. Blev rätt nöjd. Blev sedan lite stressigt så blev donken och hem snabbt sen hämta upp mariam och vidare till abb arena. Träffade tjejerna som nu var två mindre så vi var tvugna att låna in en 95 men gärna för oss. Blev Jojjo som fick ställa upp. VI värmde upp ochsånt och sepal sedan matchen utan prbolem. De var inte precis ett bra lag haah. Sofia gjorde illa sig så till nästa match var vi ännu en manmindre. Blev då två till 95 och bra det för oss. Den matchen gick åt helvete vi var någon helt annanstans. Åkte sedan hem med mamma och åkte sedan upp till bonden med rebecca och simon. träffa rasmus jimmy torris henke eddie och goofy där och de skulle spela fotboll. jag drog efter ett tag för att äta och gjorde samttidigt om lite på rummet innan ajg gick upp till poolen igen. gick sedan till jimmy och vänta på dom medans dom var på joker och kollade sedan på när de spela cs och sedan vandra jag hem. nu ska jag nog ta och försöka sova och imorgon blir det skultuna och sedan rebeccaaaaaaaa<3

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar