12.4.09

gud i mitt hjärta och varberg i mitt blod

Sovmorgon idag haha till halv 10, jippie! Eftersom jag lovat mamma att hänga med till kyrkan så åkte vi till kyrkan till 11 tiden. DET VAR DEN LÄNGSTA MÄSSAN OCH TRÅKIGASTE MÄSSAN NÅGONSIN. Både jag och pappa somnade haha! Men den var verkligen riktigt otroligt överdrivet tråkig. Tjata om gud och jesus för mycket och nej tyckte inte om det alls. Så att gud är i mitt hjärta stämmer nog inte så mycket. Efter att suttit där i kyrkan i drygt 1 ½ timme så åkte vi i alla fall hem. Åt då våfflor och satt och prata. Efter det tog jag och pappa cyklarna och cyklade in till stan. Cyklade upp över torget och bort till en liten bakgård där vi skulle träffa han som sålde mopederna vi såg igår. Dom är ju bara för coola! Den ena är trimmad men går då i 40-45 istället för 30 haha. Jag vet ju inte riktigt om jag skulle sätta mig på en sån hemma i västerås. Det skulle ju vara jättte coolt och ha här nere eller ute på landet men inne i Västerås vet jag inte riktigt. Vi sa i alla fall att vi skulle tänka på saken. Vi fortsatte sedan ner till hamnkiosken och köpte mjukglass och cykalde sedan ner till fästningen och satte oss i solen och åt våra glassar. Jag älskar Varberg, skulle helt klart kunna flytta hit.

Efter våran cykeltur satte jag mig ute i solen med datorn. Lyssna på Molly Sandén och sola, kan inte bli så mycket bättre, haha. Var sedan middags dags och efter ditt gick jag ut igen och somnade i sol stolen. Efter att legat där ute och sovit i en timme gick jag in och sov i nästan 2 timmar, otroligt skönt. Gick sedan och satte mig och kolla på bilder från när mamma var yngre. Hehe, märks att vi är släkt haha. Ser ut som mig fast med lite äldra kläder haha. Blev sedan kvällsfika och nu kollar vi allihop på nyheterna, jippie!
Imorgon är det hemfärd som gäller med rastning i Jönköping och sedan hem till Västerås.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar