27.4.09

klant-johanna, YÄS

tänkte verkligen sätt mig ner och skriva något seriöst, men nej. jag orkar inte när jag väl ska börja.
måste ju bara berätta lite snabbt om hur grym jag är hehe. skulle göra egna smör popcorn. häller på smör och råkar hälla lite utanför som hamnar på golvet. ska gå och hämta papper men lyckas väl halka i smöret på golvet och jag flyger upp i luften men saltkaret i handen och saltet hamnar över mitt tangentbord:( inte bra johanna, fint knastrande ljud i datorn nu. sen när jag står och duschar och jag har alltid med mig datorn in i badrummet. hehe lite knäpp men det är för att jag ska kunna lyssna på musik samtidigt. men ja efter ett tag när jag duschat märker jag att jag sprutat ner hela datorn med vatten heheheeh. BRA JOHANNA BRAAAAAAAAAA! Stackars dator:( Men den lever hittills så vi håller tummarna!
Blir spruta imorgon livmoderhals cancer vaccin, YEAH. Lite skakis men det går nog bra.

PUSEN MED ET S

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHA
    snyft, johanna! :D<3<3<3

    SvaraRadera