14.4.09

boys

jag tror jag börjar lära mig nu hur killar fungerar.
ni är som rovdjur.
ni vill jaga men när ni fått som ni vill är vi svaga för er och stannar i vilket fall.
vi blir blinda av den kärlek som vi tror att vi ska få en dag, men som aldrig kommer.
ni vill få kämpa för att få det ni ska ha och sedan när ni vet att vi är fast så kan ni slappna av
för då är vi fast för då har ni kämpat, och som förtrollat oss och vi kan inte släppa.
finn säkert tjejer som är såhär med men det är er killar som jag märker av.
visst är alla olika från person till person men de flesta är verkligen så här.
fortsätt stå stark och var lite halvt avlägsen.
låta killen kämpa,
vill han ha dig kommer han ge allt.
annars är han inget att ha.

värt inlägg men var tvungen att skriva av mig

pyssåkrom

1 kommentar: