18.4.09

förvånat vg och skelett pirater.

Jag är sämst på stavning, stavas skelett så där? Hehe tycker det ser fett skumt ut. Jaja började med engelska imorse mums, nooo. Spårtid sen jobba som en dåre med tekniken för att vi skulle bli klara och i slutet av lektionen så hade vi skrapat ihop ett VG. Väldigt förvånad men det var ju riktigt bra för att vara mig i teknik haha.Lunch sen bomba med lasagne haha. Sedan centrum ett tag sedan ute med Erica Mariam Michelle och Emilia sen drog väl alla en efter en tills det bara var jag och Emilia kvar. Satt och prata som vanligt, jag älskar dig verkligen vännen! Hade sedan so och jag jobba som en dåre där med. Skulle sedan ha idrott men eftersom de gör om golven så skulle vi gå (host host cykla för min och grabbarnas del) till max. Fixade det och cykla sedan hem. Gick till bussen och prata med Niklas nder hela tiden och åkte sedan till Christian. Kollade tv och prata trevligt värre. Tog sedan bussen hem vid halv 6. Dunka musik och levde i min egna värld där på bussen, underbart! Kom sedan hem till mamsen och jag somna vid tv:n hahariktigt skönt var jätte trött. Jag och mamma åt sedan ihop och hade det mys innan vi kolla på Så Ska Det Låta tillssammans. Såg bara halva programmet för vid halv 9 kom Rasmus och hämta mig och så åkte vi och möte Jimmy och Simon. Gick till gården och träffa Aras, Mattias, Anton, Anton, saknade Johan och saknade Adde. Var inte på gården så länge innan jag och Simon gick och möte Sparris, Pv och Palmer. Gick till mig och möte Rasmus och Jimmy där. Kolla film och sånt. Jag och Rasmus åkte till gården vid 11 tiden för att köpa dricka och sedan tillbaka hem.
Riktigt najsig dag. Riktigt vårkänsla, och de tär underbart!
Skriver imorgon för nu ska jag sova.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar