15.4.09

anushög, sallads huvuden, bäckbybarn och sovande

skrev inte igår eftersom jag inte mått så bra igår och idag. tror jag håller på att bli sjuk och de orkar jag verkligen inte. har hela veckan full bokad av saker så nej förkylning får vänta.

går dagen;
anundshög
hem
sov
matlagnings tävling med laget
galen bil resa hem
sov

jag och kajsa var så grymma så vi fick en apelsin och ett sallads huvud, medan de andra fick godis och kycklingar som kricke gjort. men de fick även vi sen.
lägger in bilder senare och förklara mer senare.

idag;
skola
hem
bäckby träffade saknad william (:
hem
sov
åt
och nu ska jag sova igen får se om jag vaknar upp igen under kvällen eller om jag vaknar i morgon bitti. är grymt trött så skulle vara skönt att somna nu och sova tills imorgon men får väl se.

skönt för er som inte orkar läsa mina långa inlägg här har ni ett kort.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar