19.4.09

sjusovare städerska kaos

Fina rubriker jag får till nu för tiden. Helt "ogramatiska" mohahaha. orka mig är på grymt dåligt humör tror jag. Vet inte riktigt hehe. Är trött och fryser som en åsna. Fattar inte hur jag kan vara trött när jag somna halv 2 och gick upp klockan 3 idag. Så otroligt skönt att sova. Men som sagt vid tre tiden gick jag upp efter mycket om och men. Mamma tyckte det var onödigt att jag skulle äta frukost eftersom det ändå var dags för lunch snart så det blev lunch för min del det första jag åt. Efter det så var det bara att gå in i rollen som städerska och börja städa rummet. Var faktsikt inte så jätte stöckigt men jag hade lovat att försöka få bort alla mina kartonger med saker så var ju bara att börja med det också. Rebecca kom sedan hit och hjälpte mig vid 5-6 tiden. Just det innan det blev jag glatt överraskad när jag hittade en energi dryck i kylskåpet. Mamma hade tydligen köpt 3 stycken i måndags men inte sagt något haha. Jaja jag och Rebecca fixade klart i rummet sedan fixa jag mig. Vid 7 tiden cykla vi upp till gården en stund och jag satte mig och prata med bästa Aras. Jag älskar dig vännen. Sedan kom Rebecca också så satt vi allihop och prata innan jag och Rebecca cykla tillbaka till mig. Åt gott med mamma och pappa och hade det jätte trevligt. Byte sedan till lite varmare kläder och gick sedan upp till gården igen. Hahahahahah sjuka är vi typ helt otroligt galna men jag älskar oss ändå! Var inte på gården länge innan vi gick till skogen där det var massa "no lifers" som hade trevligt. Dethade inte jag och Rebecca så vi drog till Torris och träffa Rasmus och Oscar. Sparris hämta oss sedan så åkte vi till Berglund. Satt väl i hans kök och kolla på hur knäp Berglund är. Gick sedan ut och då blev det kaos, alla skrek å alla ooch jag vet inte vad. Frös ihjäl och typ tappa händerna. Lyckades tappa mitt batteri men hitta det sen igen. Jaja drog i alla fall till gården vid halv 11 och blev på lite bättre humör sen fick jag skjuts hem av Rasmus vid 12. Prata med mammaoch pappa när jag kom hem, förstår inte vad jag skulle gjort utan er! Nu är det väl dags att sova så att jaginte sover bort hela dagen imorgon med. Jag och Rebecca kanske beger oss ut till Skultuna och träffar Stefan eller så blir det att städa för min del, kul men jag vill gärna få klart rummet nu. Sedan hela nästa vecka är det prao, riktigt mumsigt! Jaja skriver väl imorgon om jag orkar, bloggen börjar bli lite dryg nu haha.

PUSEN MED ET S

p.s lite stolt över att jag lagt in 123 bilder haha 1 2 3 mohaha. fett ful jag e heh. d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar