13.4.09

träd träd träd stolp träd träd stolpe....

Sitter i bilen nu med dongeln som gör att jag kan vara uppkopplad så här, inte helt fel alltså! Alla verkar lika förvånade över att jag har internet i bilen, för mig har det blivit en självklarhet mohaha! Ja utanför fönstret ser jag som sagt träd träd träd stolpe osv. och det får mig och tänka på när jag smsa med William haha. När han fråga vart jag var och till svar fick han Jag vet inte men jag ser träd träd stolpe träd träd glänta träd träd stolpe skylt osv. haha . Säkert ingen som tycker det är kul men jag tycker det haha.

Ja våran hemfärd startade i alla fall vid 10 tiden, lite uppskjuten dådå pga mig hehe men var otroligt skönt att sova. Men vi startade i alla fall bilfärden mot Jönköping. Jag satt mest och försökte läsa ut boken från skolan hehe som jag absolut inte fick för läraren men skiter jag fullständigt i för nu kan jag bara sitta och zåfta å lektionerna, NAJS. haha.
Väl framme i Jönköping åkte vi direkt in till Mc Donalds och köpte mat till mig occh fortsatte sedan till brodern. Han bjöd på scouns(stavning?) och vi pratade och hade det trevligt allihop. Blev sedan en tur runt kvarteret. Haha vi hitta en grotta som klas sa att han låste in Peter i när Peter inte varit snäll haha. Jag älskar min bror lika mycket som jag älskar min andra bror och mamma och pappa, haha. Ingen i hela världen skulle någonsin kunna täcka upp den platsen de har för de är de bästa jag har. Jag skulle aldrig kunna leva utan dem.
Efter våran lilla vandring åkte vi och hämta upp Lillemor och Ellinor och efter det fortsatte vi resan hemmåt.
Vi stanna nyss och fika i Stora Hammarsund. Sverige är verkligen fint på sina ställen! Både jag och pappa har pratat jätte mycket om att flytta den senaste tiden, Varberg eller Jönköping? Haha tycker ju om Västerås men skulle ju ändå vara lite skönt att prova något nytt! men blir nog inget av det på ett bra tag. Men att bo nere hos Klas en helg blir nog av om han bara har tid och jag med.
Nu är det väl bara 1 timme kvar hem ungefär och mitt batteri på datorn dör snart när som helst, snyft. Jaja då ska jag väl filofisera om den fina naturen utan för fönstret. Imorgon är det skola också ja, eller skola och skola hela klassen ska till Anushög, hehe mitt och Jimmys nya namn på Anundshög. Men får väl se hur det blir imorgon. Regnar det vägrar jag åka med säger jag bara men men får väl se hur det blir. Blir det fint väder kan det ju bli riktigt trevligt så får väl hoppas på det.

PUSEN MED ET S

det är fint att du inte kan släppa mig
och att du fortfarande bryr dig om mig
gumman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar