3.4.09

våfflor med chokladbollar och sedan handboll för hela slanten

Började dagen precis som igår med engelska. Eftersom jga sett mina omdömen nu så engagera jag mig verkligen i den här lektionen. Gick riktigt bra. Hade sedan spårtid och vi visste inte vad vi skulle göra så efter att jag lyckats övertala Helena och resten av klassen om att vi ska baka så gör vi det. Det blir våfflor och chokladbollar för min, Jimmy och Jespers del. Chokladbollarna var inte goda men våfflorna var toppen! Skulle sedan gå och ha teknik men fastna med Goofy och Johan vid aulan. De skulle klä ut sisg till påskkärringar och ville ha hjälpa så hjälpte dom att göra sig snygga. Haha hade riktigt kul samtidigt! Gick sedan till ljushallen där de skulle vara folkdans och dragsspels musik som vanligt på kulturveckan men jag älskar't. De börja spela och dansa och mitt i allt ihop så brakar en av dragspelarnas stollar och han ramlar rakt in i väggen! Jag och Emilia fick jätte dåligt samvete för vad våran skola ställer upp med och skämdes totalt. Sedan var det våran tur att dansa och ja goch Emilia ställde upp på direkten. Riktigt kul och riktigt duktiga var vi.
Efter det gick jag Emilia och Ahmed till matsalen för att äta. Smarta jag "råkar" hälla vatten på Robin och skappar då kaos i matsalen. Blir inte blöt själv men lyckas få alla lärare att bli blöta hahahah! Men tyvär lyckades han blöta ner mig senare haha. Hade sedan so och JAG FICK VG PÅ MITT PROV!!!! Grym jag känner mig hihi! Jag och Jimmy som var stolta över våra VG;N gick istället ut i solen och satte oss ett tag. Eller ja tills vi fick veta att vi måste gå ut till mc donalds på hälla och pricka av oss. Jag Jimmy och Sebbe bestämmer oss för att cykla istället. Så cyklar ut men kommer på lite för sent att vi måste gömma cyklarna och blir tagna på bar gärning haha. Går sedan in och sätter oss och äter glass och pratar haha killarna är sjuka. Ska sedan cykla hem och när jag kommer ut har Jimmy försökt gömma min cykel inte precis lyckats haha. Cyklar sedan hem. Packar om i väskan och byter om innan jag cyklar tillbaka till skolan för att träffa Jonna. Vi tar sällskap med Nalle och Robin till haga. Jag och Jonna åkte sedan till henne och satt och prata innan hon fixa sig. Vi skulle sedan gå till Robin och ladda min mobil men upptäcker när vi kommer dit att de har åkt. AAAAAAAAAAAH. Går tillbaka till Jonna och går ut med hennes hund samtidigt som vi är litesmå galna som vanligt haha. Min mamma kom sedan och hämta oss och skjutsa oss till mig. Vi åt och var galna igen hahah! Vi vandra sedan till bussen och ser den bara åka förbi oss näör vi står där och vänta hahahaha galna vi blir och står och skriker men på varandra haha. Hoppar sedan på bussen och är galna igen. Sen när vi ska av öppnas inte dörrarna så ajg springer frma längst fram sås tänger han dörren mitt framför mig ajg ba kan jag få gåut han ba ja visst och ajg känne rmig småt stressad eftersom att våran buss som vi ska byta till står framför men hinner sprigna i fatt den. Några trevliga smmå tjejer sitter sedan och skriker på bussen AAAAAAH DAMP.
Kommer sedan till ABB arena och kollar på Irsta och sedan 95orna. Vandrar sedan till Kristiansborgs hallen med Sofia Elina och Kajsa haha skönaste. Träffar Josefin Vilma och Johanna där. Haha roligaste kajsa spanar killar och hittar en snygg som spelar och ska ge han en lapp med sitt nummer men ber mig göra det. Så ajg och Josefin går ner efter matchen och ba du våran kompis tyckte du var snygg och tyckte att du skulle ha hennes nummer. HAHAHA! SKÄMMER UT OSS JAAAAAAAA! Träffar också saknade Jesper åh haha han är sjuk men jag har saknat han och älsakr han. Gick sedan tillbaka till ABB Arena och kolla på 95orna. Spelar sedan lite och lilla jag lyckas ju vricka till min fot! BRA JOHANNA BRA!
Jag josefin Johanna och Vilma går sedan tillbaka till Krisseborghallen och kollar på killarna. Sitter med Jesper och massa från hans lag har skit kul haha! Får sedan skjuts av Jespers Mamma och han hem.
KVÄLLEN DAGEN HAR VARIT TOPPEN TACK ALLA SPECIELLT JONNA!

1 kommentar:

  1. tack själv gumman :)
    hihihihi, nån sorts sjukdom har vi nog :D typ DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP
    tårar i ögonen när jag läste hahah, ASGARV :D:D:D
    PUSS PÅREJ VÄRLDENS BÄSTA DU :D <3333333333333333333333

    "FAN VAD FULA, FAN VAD FULA"

    SvaraRadera