10.10.09

10 Oktober

skrev jag igår? minns inte men tror inte jag gjorde det
jimmy sov här i natt det ska han göra hela helgen föresten
nu ligger han och sover mot min axel och är oemotståndligt söt
han blir nog lite små sur när han läser det här och så kommer han säga att han inte sov
ahjo tjena grabben haha!
igår;
skola först, hade inte sovit på nästan hela natten
så mamma ringde och fixa så att jag fick sovmorgon, skönt!
istället för att gå upp 7 gick jag upp 9
åt frukost och sånt och var i skolan vid 10 i 10.
fick skäll för att jag kom sent? so what jag fick faktiskt
hade spårtid, skulle haft spanska eller tystläsning
no way jag ska ha bild, började färglägga min bildmapp
efter det var det spanska och eftersom jag var på bilden
så kom jag så klart försent
kommer in och då sitter läraren och skäller ut jonna
tydligen fick inte jonna ha mössa på sig och hon skulle bli utslängd blablbalba
då säger merve, men vad spelar det för roll?
då säger läraren; merve vem har du blivit så uppkäftig som de andra
är det hormonerna? det måste vara det
då vänder jag mig till jonna och säger; ofta man inte kan säga emot utan att ens "hormoner"
ska få skulden
då blir läraren galen och skriker på mig att jag alltid pratar och kan aldrig vara tyst
blablba säger att hon ska skicka tillbaka mig till virginia
jag blev helt paff men skriker tillbaka att det är alltid jag som ska få skulden
var inte bara jag som prata i klassrummet
men bara jag som får skit
ahja, satt och jobba riktigt bra och förstod riktigt mycket av vad det stod i boken
efter det var det matte som gällde
helena var tillbaka, och inte liiiiiiiiiiite brun heller blev ju nästan ledsen
hon var verkligen BRUN nästan svart!
hade lunch efter det satt med tjejerna
prata om aaaallt och hade sjukt kul
satt helt själva kvar med mattanterna haha
vi gick sedan och köpte choklad boll och te och satte oss vid "östra skolans del"
där vi ALLTID satt i sjuan, fick riktigt bra minnen, saknar det.
sen blev det dags för musik, så klart hade hon inte skrivit ut ackorden
men jag byte låt så nu blir det Melissa Horn - Kungsholmens Hamn
ser framemot det, hon ska lära mig plockackord nästa gång wiho.
satte mig ute i solen helt själv och spela
jonna kom efter ett tag och så även jimmy.
vi slutade vid tjugo över två
jag gick med jimmy till moppen och tänkte hoppa upp
när jag kom på att jag hade cyklat till skolan
blev lite förkrossad haha
cyklade hem och stickade, det blev drygt och jag la mig och sov
hade sjukt ont i huvudet, blää
men kändes bättre när jag vaknat
mamma och pappa skulle på partaj så jag skulle fixa mat själv
gjorde pasta och mamma hade redan gjort kyckling
så jag skulle bara göra "lite" sås
men blev ganska mycket sås och tallriken var för liten så ja det blev sås i hela köket.
satte mig i alla fall och åt och kolla på idol.
jimmy kom efter ett tag och vi kolla på idol och sedan blev det att gå ut
skulle möta Jonna, Malin och Louise men de var hos tom så vi gick till gården
brudarna kom sedan till gården istället
kollade på idol och satt och diskutera alla som sjöng haha
vid 10 gick vi ut och börja gå mot tom, det tog ju ett bra tag hehe
ganska galna var vi ju som vanligt jag och Jonna.
vid 11 börja jag och jimmy gå hem till mig
la oss och kolla på Robert Gustafsson De ä kanon.
men jag var lite för trött så jag somnade hehe.

Nu ligger jag och kollar på SpyKids ohyeah, tänker på Matilda Thiede då
saknar henne, vi var jämt förut men aldrig nu mera
jaja, jimmy vaknar väl snart, typ när jag slutat skriva som vanligt.
han har tagit mitt ben till fånga också...
men han är ändå så söt när han sover haha
vet att alla undra(H)
får se vad som händer senare idag , nobody knowsssssssssssssss
skriver väl antagligen senare,

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar