23.10.09

23 Oktober

hallelåhja
skola idag, lyckades komma i tid någorlunda i alla fall haha
matte prov och faktiskt kändes det jätte bra,
tror nog jag klarar det eller vet eller nej men ändå haha
hade spanska efter det, VG+ på provet... vet inte vad jag ska tycka
men grymt bättre än förra året men inte tillräckligt
fick i alla fall veta att vi ska göra en pjäs, på spanska
kommer ju gå bra...
har i alla fall skrivit en ganska lång pjäs tillsammans med stefan och tove
vi är ju bäst så! haha
efter det så var det matte igen vi skulle köra yatzy stavas det så?
men brandlarmet gick så det blev inget.
slutade efter det alltså 12 men gick till matsalen med jonna och åt
satt och prata massa och så, älskar dig gumman
jimmy skjutsade sedan hem mig
jag somnade som vanligt och vakande vid 3
då bar det av till friskis med mamma
gick på Ki Balans, jätte skönt var det
ett lugnt pass med medelålder å typ 40 och max 20 pers
blev riktigt lugn och liksom av stressad!
efter passet tog vi oss ner till stan
satte oss och fika mys mys
gick sedan och kollade på chinos på carlings
men hitta inget, tyvärr. gick sedan och kolla på skor
hitta två stycken på skopunkten, hitta även ett par på scorette
men dom får vänta
gick sedan till gina och hitta 2 leggings, ett linne och en svart klänning
klänningen ska has imorgon på halloween partajet! WIHO
åkte sedan hem och åt men mor och far och nu skulle vi ha en mysig kväll och titta på tv...
hm ja de två sover KUL nej men men...
ska nog sova jag med, imorgon blir det att leta efter saker till kvällen
sen blir det halloween partaj hos öhman med brudarna
sedan sover jag hos jimmy så får se om jag skriver eller inte, SURPRISE!
nej men vi hörs!
glömde skriva anna igår så skrev bara j to the o to the h BRA DÄR haha


/j to the o to the hanna

ett av paren de andra är låga "stövlar" eller vad man ska säga
med nitar skit snygga haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar