2.10.09

2 Oktober

skrev lite fel datum igår när jag skrev hehe, lite lost så där
ligger hos jimmy nu han äter och sen ska väl han iväg med grabbarna
tror blir en kväll hemma, inte inställd på det men men
hade teknik redovisning imorse, gick as bra
så har man ju MVG i teknik, WIHOOOOOOO
hade spårtid sen, gjorde klart min spanska
efter det var det spanska och det gick riktigt bra för en gångs skull
känner att jag nog kan fixa betygen i det ändå
efter det var det matte med någon vikarie
jag gjorde som vanligt, satte i hörlurarna och gjorde det jag skulle
och när jag var klar typ 20 minuter innan vi sluta
så tog jag ur hörlurarna för att se om det var så tyst som det verka
men då sitter hela klassen och skriker och massor, stackars vikarie.
lunch efter det käka snabbt och åkte sedan till frisören
28 oktober blir jag röd brun, WIHO helt överlycklig vill inte vänta!
åkte sedan tillbaka till skolan för att stå i cafeterian
ganska kul ändå, madde gör allt så roligt!
och trevliga människor som jobbar också så en självklarhet att det blir bra
slutade kvart över 2 och åkte då med jimmy hem till han
har sovit i typ 2 timmar och sen bara kollat på tv och haft det mysigt
men som sagt kvällen blir nog lugn kollar väl idol med mamma och så
hoppas hon håller sig vaken i alla fall haha,
jag älskar min jimmy.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar