8.10.09

8 Oktober

ahmen tjooooooooooooo
skola idag och jag och jimmy kunde inte komma i tid som vanligt haha!
men hade so och första världs kriget helt sjukt hur bra det gick
fattade allt eller alltså allting fastnade i huvudet på direkten, WIHO!
hade sedan svenska, skulle skriva vad vi tyckte om filmen
och efter det var det bild men gick med min jonna till centrum först
vi är ju bäst så att ni vet!
på bilden började göra klar min bild, kommer bild sen I think
satt kvar lite längre hehe så kom försent till kemin men men
och på kemin gick det också sjukt bra!
läste igenom det vi skulle sen kunde jag allt eller nästan allt!
sjukt bra assssssåååååå.
efter kemin var det lunch och jag och jimmy passa på att åka hem till mig
skulle hämta batteriet som jag glömt till kameran hehe
när vi kom tillbaka gick jag och jonna till valles och åt sallad
fint jag sa till en kille att jag skulle ha sallad så tog han betalt
sen börja han andra snubben lägga upp det jag brukar
och kunde allt utan till, fan lite hemskt ändå haha:(
åt där och tog det lugnt garvade och var allmänt bäst igen haha!
jag hade sedan matte och jonna idrott så vi skiljdes åt haha
jag fick hjälp av adnan att göra matte läxan wiho så nu var den klar
efter åt stanna jag kvar och prata med vikarien, sjukt hur bra hon är haha!
men typ förstod vad jag sa exakt och typ gav mig tips om hur jag skulle klara mig och sånt!
jag och jonna gick sedan ut och fota och massor
sedan bar det av till fotoprofilen och hämta upp alicia
vi gick ut och fota massor, kommer nog upp bilder sen!
slutade vid lite efter 3 och jimpan skjutsade hem mig och jag satte mig vid tvn
legat här hela dagen och kvällen åt nyss och nu kollar jag på tv
kollar på sos gute haha det är ju sjukt haha!
polisen bad en kille att sätta sig eftersom att de hade varit bråk
han ba nej alltså jag vill inte göra det jag har ju vita jeans hallå?
och med riktig stockholms dialekt, så skämmigaaaaa
nu börjar snart inlåst och jag ska kolla på det och sen ska jag nog sova
ska börja sticka också, vill bli klar nuuuuuuuuuuuuu
imorgon blir det skolan sen umgås med jimmy tror jag
4 månader ju hihi, känns mycket mycket längre!!
men 4 helt perfekta månader eftersom jag har min perfekta jimmy!
skriver kanske senare

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar