5.10.09

5 Oktober

skola idag, helt döööööööööööööd
började med idrott och jag och jimmy var ju lite sena
men letade rätt på några som hade samma orienterings karta som oss
och sedan skrev vi av dem hehe, busigt.
hade so efter det och lyckades skriva ut alla papper om mp
nu är det bara att plugga in det i huvudet
lunch time efter det tvingade rasmus att äta med mig hehe
han löd order och hängde med hihi
efter det var det matte, och mitt humör var inte dåligt men var ..
jag vet inte frustrerade och koncentrerad
så skön känsla att dunka musik i öronen på högsta volym
och sen ser man hur det är kaos i hela klassrummet
men bara för att man inte hör dem kan jag vara helt lugn
gjorde i alla fall det jag skulle, eller hoppa över lite
men jag var nog den enda som gjorde som jag skulle
svenska efter det börja kolla på någon film, såg knappt texten!
dålig syn? no way dude! jaja filmen var inte så bra ändå så spela ingen roll
hade engelska efter det och min och maddes såpopera kommer bli grym haha!
slutade sedan och jag och jimmy åkte till mig, sov och sov och sov och sov
var sjukt trött hehe, sen drog han hem och jag åt
efter maten hoppa jag in i duschen och sedan ville emma få ut mig
så fönade håret och drog på mig mjukisar och brors tröja och möte henne och multala
vi gick och gick och gick hehe men pratade massor
så toppen människor! jag och emma gick till skiljebo centrum och satte oss
hon skulle träffa finnström, tim och lillen. eller så kanske hon bara träffa finnströms hund
kan också vara en anledning haha!
fia och ewy kom också, och någon kamphund så blev typ fight nej haha
men fett läskigt riktig mördar hund om finnströms lilla haha
när emma till slut inte kände sina tår och jag inte kände min rumpa längra
pga köldskador så tog vi oss mot mig
hon vände halvvägs och då fortsatte vi prata i telefon istället, älskar dig gumman
satte mig vid tvn med pappa och kolla på Svenska Hollywood fruar
jag och pappa har fått jätte bra kontakt, har inte haft det förut
men känns liksom jag vet inte riktigt bra i alla fall
nu ligger jag och kollar på scrubs och fryser fortfarande om rumpan
ska väl försöka sova så jag orkar upp till skolan WIIIIE not
kommer alltid försent på tisdagar ändå så hehe
ska börja med första världskriget och hinna med hela det på en lektion
jaja, åker nog och kolla på fåtölj på kvällen med pappa
och så måste jag träffa jimmy så vi kan kolla på roast på berns som båda missa ikväll
nej nu ska mina ögon få vila,
känner mig inte trött nu men så fort jag stängt av datorn kommer jag slockna

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar