6.10.09

6 Oktober

tror det blir ett långt inlägg så de som inte orkar det,
tryck bort innan det är för sent annars kanske ni inte kan slita er mohaha
skola idag, fick ett sms 40 minuter innan vi börja att vi skulle börja tidigare
ehm? nej skulle inte tro det, jag börjar väl när jag har tid
det är min utbildning då ska jag lära mig på mitt sätt, alltså gör jag som jag vill(H)
jaha, hade nutidsorientering, som att jag kunde de frågorna?
hela klassen hjälpte varandra och jag skrev lite fint sen tyckte jag att jag var klar
satt i korridoren med jonna och skrek och sjöng vi är fina jo tack vi vet
engelska sen, fick utbrott. hela klassen pratar och jag pratar men ändå engagerar mig
svarar på frågorna och översätter det hon säger sen får hon utbrott
ställer sig och skriker att jag inte lyssnar och att det bara är sebbe och adnan som svarar
och att jag alltid pratar och blablabla, jag fick en chock och för blev knäpptyst
inget bra humör efter det precis, varför ska jag engagera mig för något som inte ens ger resultat?
lunch efter det gick till matsalen med min älskling men efter några sekunder var han borta
så jag tvinga david att sitta med mig, fint att jag skriver varje dag att jag tvingar folk att äta med mig
låter som att jag inte har några vänner hehe.
jaja satt med killarna i klassen, bevis på att jag aldrig ska göra om det
hällde mjölk över min mat och jag hällde vatten på andré han kommer inte få det lätt alltså.
efter lunchen hade vi kemi med Bengt Stegnell, bättre lärare finns inte!
jag och david satt och skrev om gymnasium på våra papper haha, särbarn(H)
efter kemin hade vi spanska samma sak där jag får skiten
alla pratar och jag pratar inte alls lika mycket jämfört med de andra
då skriker hon "Alla vet att det är johanna som pratar kan du vara tyst?"
och även fast hela klassen säger att det inte var jag så fortsätter hon, hata hata hata hata
och blev ju inte bättre av att jag hade svenska efter med samma lärare som hade skrikit på mig innan
bara jag som fick mördarblickar så fort jag öppna munnen,
är det mitt fel att vi kolla på filmer där de tvingar folk att suga av varandra
och de misshandlar och dödar folk, som att jag vill kolla eller?
efter helvetet hade vi matte, jag var på bra humör igen och speedo
alla som snackat om att vikarien var knas hade ju helt fel
jag och madde fick massor av hjälp eftersom resten bara hade cirkus
förstod allt hon sa och massa, äntligen något som jag fattar
och hon var ju rolig också, eller trevlig eller ja men en bra lärare i alla fall, om någon undrar
skiter i om ni undrar jag skriver vad jag vill, NANANANANANA
jag och jimmy åkte sedan till mig, vi kollade på accepted, eller började kolla
sedan kom pappa hem och sen började våran jakt på fåtölj
bar av till mio först, inget där
sedan nisses, inget där men en skit snygg lampa som tyvärr inte pappa ville köpa
sedan em möbler, inget där
sedan ikea, en fåtölj, helt underbar men lite dyr
får se hur det blir!
åkte sedan hem och åt och jimmy kom, han var social och satte sig vid matbordet med oss
även fast han inte skulle äta, blev lite paff(a) men var riktigt trevligt
och mamma och pappa tyckte om det haha!
vi kollade klart på filmen och kollade sedan på desperata hemmafruar
vid halv 10 började han gå hem och jag fick en latte av min kära far
när den var uppdrucken borsta jag tänderna och la mig här
är helt slut, måste somna snart så jag orkar upp imorgon
har syslöjd och jag hoppas jag blir klar med min tröja
ska fråga om jag får låna garn och stickor också så jag kan sticka en sjal
gitarr kurs imorgon också, hmm kan inte allt pinsamt alla i min grupp är grymma
och jag kan knappt BRA DÄR, not!
nej nu ska jag krama kudden och sova, skriver väl imorgon antar jag!


/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar