7.10.09

7 Oktober

johanna borde sova nu, men nej bloggen måste skrivas
dagen började med syslöjd, snart klar med tröjan ska bara sy dit dragkedjan
men det fanns ingen hemma så blev icke idag
så jag börja sticka på en sjal som jag för övrigt också är klar med
mohaha lite stolt
hade spanska efter syslöjden, gick inte så bra
såg knappt något på höger öga sved och gjorde skit ont
men hade inget i ögat och jag vet inte vad men ont gjorde det
lunch efter det, vet inte vad det är med mig men kan bara inte äta
eller lite går men sen tar det stopp blir illamående och jag kan bara inte äta mer
hade idrott efter det, men jag som har allt i mobilen och rebecca med
vi gjorde ju så att hon och sally hade gjort den sen skrev de mitt namn på den med
så var jag klar hihi(a)
mamma kom och hämta med sen så åkte vi till kvinnoläkarna
fick byta mina mini piller till p-piller
i förhoppning på att humöret ska bli bättre och ångesten mindre
jag och mamma åkte sedan till stan
gick runt lite, köpte en dragkedja till tröjan och en ny väska till mig!
underbart, finns 3 väskor i hela västerås eftersom att butiken bara köpte in 3
och det är bara den butiken i västerås som säljer det märket så ja
kanske udda tycker jag, den ser ändå inte jätte speciell ut men älskar den
kanske lägger upp någon bild imorgon!
åkte sedan hem och satte mig och sticka det blev tröttsamt och jag somna
när jag vakna så åt jag och sedan kom emsan
vi gick till gården men fick tydligen inte vara där men det brydde inte vi oss om
så busiga alltsåååååååå
vid kvart i 9 började jag vandra hem för att hinna hem till greys.
var hemma 2 minuter i , tajming!
kollade på det och stickade och sedan blev det till att städa upp lite på rummet
innan jag till slut hamna här!
hittade även några av pappas gamla skjortor SKIT SNYGGA, tycker jag haha
skiter i eran åsikt haha nej men gillar de skarpt
nä nu ska jag sova så jag och min älskling kan komma i tid för en gångs skull
inga direkta planer för morgondagen faktiskt
blir säkert mässa på kvällen men får väl se!


/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar