3.10.09

forts. 2 Oktober

kvällen blev som tänkt, tända ljus godis, mamma och idol.
lite tragiskt att jon åkte ut även fast jag inte gilla han så mycket
men camilla? hallååååå svergie har tappat hjärnan
ska baka bullar med mamma imorgon hihi
sedan kanske vi åker till något slott eller var det var
mamma ville det och jag vill umgås med henne så
rebecca kommer hit på eftermiddagen/kvällen.
tror det bara blir en lugn kväll bara hon och jag men jag vet inte

hörde på nyheterna innan att det var tre stycken 10-13 pojkar som
hade gjort sexuellt övergrep på en 10 ÅRIG LITEN FLICKA
på lunch rasten? HALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLÅ
får psykbryt vad lever vi i för jävla land?
hon är 10 år, 10 år man går för fan i typ 4an man vet väl för fan knappt vad sex är
och pojkarna ? seriöst, något måste ju göras!

skulle skriva något mer men den idéen försvann
har gjort om lite på bloggen också, lyckades hitta photoshop på min brors dator
så fastnade där innan ikväll också,
måste seriöst fixa det på min dator jag blir tokig!

längtar hela tiden efter att få min hårfärg!
men nu ska jag somna och drömma lite om det istället haha


/j to the o to the hanna


I don't wanna know

1 kommentar: