13.10.09

13 Oktober

orkar inte skriva mycket idag
har otroligt ont i huvudet och är nog sjuk också
hade en lektion, kom sent men ja kunde inte åka tidigare
trött på skiten nu
jaja hade någon vikarie, tjurkärring
jag fick inte skriva upp min närvaro och fick inget frågepapper
som de andra fått, jo men snäll bara för att jag är sen
slutade sen och jag träffa min jonna älskling
vi satt i trappan och prata, du är min bästa vän gumman
undrar om du verkligen vet hur bra du är...
kan bli jätte arg på dig ibland men det är ju inte ditt fel att du är dum i huvudet
haha skoja bara älskling(a) "nej du skoja ju inte" "man säger bara inte så där"
HMM KÄNNER DU IGEN DET? haha älskar dig
skulle sedan till matsalen, och där var det ju folksamling
och blev ju lite kaos, hela skolan skulle storma matsalen och vet inte vad
var ju pannkakor och alla hade lunch samtidigt
bra där skolan bra tänkt
alla storma ju in i matsalen sen då och jag kastar mig in och är en av de första in
och är verkligen helt galna, känns som en film sen
någon borde ha filmat!!
satt och åt sen men associerade till lite fel saker så kunde inte äta
vi gick sedan och satte oss och loda i trappan igen
och sen blev det fight haha
robin och marlon stod och kasta min nycklar fram och tillbaka och dryga
och när jag äntligen fått tillbaka dem var jonna 2 cm ifrån att tappa min mobil
från 2 våningen ner till första, fick panik och typ låg och rulla runt av panikhet
fint ord haha jaja vi byte sedan om och gick till ICA
jag och min bestlutsångest kunde knappt hitta något och äta
men blev en smoothie och godis hihi
möte sedan josefin och johanna och de ville ha skjuts
så pappa skjutsa alllihop till orientalen och så hade vi orientering
jag och jonna var ju bäst
55 minuter och alla rätt WIHO!
jonnas mamma hämtade sen
åkte hem och duscha och tvätta håret och sedan blev det till att dammsuga
värmde sedan mat och så kom jonna och emma
vi tog oss sedan upp till gården på tjej kväll
blev sminkad och fick fixade naglar, mums.
sen vid 9 bar dethem för att kolla på deppan
nu ska jag stänga av och sova,
måste bara säga att jag älskar min jimmy
tänker på det så mycket
hur mycket han betyder för mig
hur mycket han gör för mig
som jag inte tänker på precis när han gör det
jag hoppas jag gör lika mycket tillbaka utan att tänka på det
och att tänka på det men känns inte riktigt så
vill verkligen göra allt för min jimmy och skulle det behövas
så skulle jag nog göra det
överlever inte utan honom, thats it

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar