4.10.09

forts. 4 Oktober

"kurd och gömma"
"oroliga timmen"
"1 av 3 svenskar när vi var 27 elever i klassen
då var det ju vi 3 som hade hemspråk"
hahahaha dör, kollar på comedy fight club
roligaste killen kommer inte ihåg namnet nu men typ niklas någonting
från göteborg, han och magnus bettner, bästa någonsin!
blev till att titta på tv hela kvällen först parlamentet och sedan det på fyran
kommissarien och havet så där program dubbar på svenska och massa
och när det var slut så hamna jag i sängen och kolla på tv, igen
ska väl sova snart som jag sagt hela kvällen hehe
min gulliga mamma har köpt nya vantar åt mig också
längtar efter att få använda dem haha(a)
hitta även en gammal kofta i hennes garderob
som hon säger att hon velat ge mig jätte länge men jag sagt att jag inte vill ha
ehm skulle inte tro det haha! hon har stickar den själv också
min största förebild? JAAAAAAA
ska ta och stänga av datorn nu och somna till tvn som vanligt
godnatthattkatt

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar