20.10.09

20 Oktober

hola!
måste väl skriva lite,
skola då och debatt i son KRIG men kul ändå kommer inte precis ge mig
miljöpartiet is the shit haha!
jaja efter det var det engelska, kunde faktiskt mycket, otroligt!
lunch sen äckel mat så jag, jossekosse, höman och ellepelle gådde till valles
sedan kemi time, panik johanna kom fram hmm pinsamt läge
satt på golvet med tårar i ögonen för att han sa att vi hade prov på torsdag
joo tack jag är inte psykiskt störd bara lite smått galen
men vi fick frågorna till provet i alla fall så lärde mig lite eller mycket
pluggade sedan spanska gick riktigt bra då
men sen när det var dags, nä inte riktigt...
men svarade på allt och ja en hel del gissningar och sven/spanska
kom försent till svenskan pga provet
kändes lite skönt att komma försent och ha ett bra argument för en gångs skull
de prata om klichéer hm fatta knappt vad det var
men typ självklarheter eller alltså typ som i skräckfilmer
då är det typsikt om bilen inte startar
eller att kvinnor alltid är sminkade när de vaknar och massa sådant
fick sedan se olika anslag som det heter
början på filmen som förklarar lite vad som kommer hända
hmm, trött på filmsnack hela sexan handla bara om film
analysera, lista ut och blablabla, låt oss kolla på film så då var det klart.
hade matte efter det, diagnos
ahjo gick inte så bra först men efter att jag kommit igång gick allt toppen
stannade kvar efteråt och fick hjälp med några uppgifterna
så nu tror jag nog att provet går toppen! hoppas väl på det i alla fall..
cyklade sedan hem och gjorde mat åt mig själv
sedan somna jag framför tvn vaknade och åt igen hehe
sedan kom jimpan så åkte vi till honom
vi skulle spela wii, men det blev bara jag som spela
så efter att ha fått kramp i armarna och känt att det bara var jag som spela
och min pojke bara titta på ville jag inte längre
la oss och kolla på tv istället desperata hemmafruar is the shit
min älskling skjutsade sedan hem mig och jag satte mig vid tvn
med mamma och några av hennes "väninnor" som varit här under kvällen
satt och sticka om käka bulle och äppelkaka MUMS
hihi, nä nu ska jag sova
måste bara säga att jag älskar ICA reklamen haha:(
bästa någonsin!
engelska prov imorgon då, får la se hur det går sedan hem
dammsuga huset sedan gitarrkurs och sedan hem och plugga
snarkbark men thats life
1 vecka kvar till hårfärgning WIHO vi älskar't
och nu blev inlägget långt men vi gillar't
jonna is to good anyway
tänkte bara så att ni vet
sen saknar jag emmafemma fettans mycket!
ahmen du GODNATT

/j to the o to the hanna


bild som togs i helgen hihi lite stolt över den(H)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar