12.10.09

12 Oktober

hellu
inte skrivit i helgen eftersom Jimmy sovit här hela helgen
varit social mot honom och Emma och Anton.
eftersom mamma och pappa varit i Budapest hela helgen
har jag och Jimmy haft huset för oss själv, riktigt mysigt
lagat mat kollat på massa filmer och bara haft det mysigt.
dagen idag var det skola, började 5 över 9 och det var ju inte lätt att gå upp
men lyckades efter ett bra tag, Jimmy var ganska mycket segare
och så klart kom vi ju inte i tid i dag heller
hade idrott först och har fortfarande alla orienterings svar i mobilen
så jag och jimmy blev klara snabbt och fick sluta
gick till bilden och träffa jonna och sedan är ju jag så duktig
så jag tappar min mobil och batteriet ramlar ut och hamnar i en vattenpöl..
bra där, får se hur länge mobilen håller nu då.
satt sedan med Josefin, Johanna och Paria, grymma är ni ska ni veta!
Hade so sen, Mäddi, Sallad och Herrejösses, fina namn där.
vi jobbade i alla fall ihop och var typ bäst!
sen skulle vi ta lappar till resten av klassen men jag och Josefin var busiga
och sprang där ifrån haha orka oss.
Lunch sen bombade med potatismos, as gott!
Jag Josefin och Paria gick sedan till ICA var där i nästan en halvtimme,
gick och sjöng och titta på pepparkakor och gömde oss och jag vet inte vad
haha sjuka är vi men men hihi.
Hade sedan matte jag och Madeleine klara ju allt hur lätt som helst!
Prov nästa fredag fy lite scary!
Svenska efteråt skulle hade skrivuppgift om filmen vi såg,
fick skrivkramp och skrev 2 A4 tihi
Sista lektionen blev engelska, något spel, skit tråkigt men men!
Jimmy skjutsa sedan hem mig så packa han sina saker och flytta hem igen haha.
jag gjorde egen choklad sås och tog glass och apelsin klyftor och gjorde te
sen skulle jag "Plugga" men somnade, BRA DÄR!
vaknade sedan och cyklade till skiljebo för att möta emma, köpte köttfärs också
cyklade sedan till mig och gjorde mat, blev köttfärs med tacokrydda och makaroner
sjukt gott kan jag säga er, eller skriva...
satte oss sedan och prata och dunka musik.
sedan blev det till att göra choklad sås och glass och apelsin klyftor, helt underbart.
åt upp det och titta runt på datorn innan hon drog
nu kom nyss mamma och pappa hem och ska väl prata med dem
och kolla roast på berns så klart! WIHO
ska nog sova sen eftersom det är orientering imorgon, TAGGA, not
nej men gillar faktiskt det, eller alltså det är okej
så hoppas det går bra!
lite sjukt också inte kunnat äta på hela helgen, eller lite men inte alls mycket
förstår inte så fort jag äter blir jag illamående och kan inte ta en enda tugga till
nu sitter mamma och pappa och äter varma mackor
och blir bara illamående. lukten synen allt fy fan blä
kul låter som jag har anorexia eller bulimi men nej det har jag inte
och tro inte det heller har bara så ibland men värre nu än förut
jaja, nej nu ska jag sluta skriva, skriver väl imorgon tror jag!
/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar