4.10.09

3 Oktober

3 höstdagen och den startade inte bra
vaknade av att mamma pratade i telefon med en "väninna".
de hade tydligen bestämt att hon skulle hänga med oss på utflykt idag
jag skit tjurig och arg drog täcket över huvudet och somnade igen
vakande sedan och var jätte orolig att mamma hade bakat klart alla bullar
så jag sprang upp men hon hade lite deg kvar som jag fick göra bullar av
efter det hoppa jag in i duschen och sedan klädde på mig och in i bilen
hämtade upp mammas vän och bilturen blev riktigt bra, trevligare än vad jag trott
kom fram till konstutställningen och det var hur fina tavlor som helst
jag brukar inte tycka om konst och såna saker men det här var något annorlunda
jätte fina tavlor och smycken och massor, lägger ut bilder senare
åkte sedan vidare till Grönsöö slott
mamma hade kollat att de hade äppelmarknaden den här helgen
efter 40 minuter på små vägar kom vi äntligen fram och upptäcker...
att mamma läst fel marknaden var nästa helg och att det inte var något den här helgen
BRA MAMMA, men vi gick en sväng där ändå, svinkallt och blä
efter det bar det av till hummelst där vi köpte godis och sedan hem
rebecca älskling kom hit och vi satt och prata och massor
sedan kom amanda och nils så åt vi allihop tillsammans med mamma
riktigt trevligt, älskar allihop så galet mycket!
jag och rebecca bestämde oss sedan för att ta oss till gården
amanda skjutsade oss och vi träffa massa där
tog det mest lugnt och så och älskling kom även dit.
mattias börja snacka om att jag hade spindlar på mig ,
och jag börja gråta, kul men får verkligen panik!
mamma kom sedan och hämta mig och rebecca kvart över 11 och skjutsa hem bäcczan
på vägen hem såg vi emilia vid bussen så vi hämta upp henne och skjutsa hem henne
eftersom att vi inte ville att hon skulle sitta där helt själv
efter det åkte vi hem och nu har jag nyss borstat tänderna och tagit bort sminket
ska nog sova snart, sjukt trött hela tiden!


/j to the o to the hanna


I try so hard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar