22.10.09

22 Oktober

helluuuuu
skrev inte igår, var ju tv tittar kväll, scrubs - greys anatomy - fråga olle
wiho älskar tv onsdagar!
var i alla fall i skolan ju så klart, åkte sedan hem och plugga
sedan till gitarren och assistent träff och sen hem med min jimmyboy

dagen idag, känner att jag liksom jag vet inte, jag bara bryr mig inte
är jag glad ja då är jag glad men blir jag på dåligt humör då skiter jag i det
blir tyst vill helst vara tyst ett tag eller helt byta samtalsämne och jag blir på humör igen
inte älta en sak och inte höra kommentarer om humöret
utan sätta punkt där, låta mig leva i min värld eller börja på nytt
så kommer jag bli på topp igen.
vet inte riktigt varför jag skrev det men kom underfund med det och tänkte
ba så ni vet hehe.
nej men ja skola idag igen
so, snack om gymnasium, jag orkar verkligen inte med det
kan inte alla gymnasium ba dra, eller typ ja jag vet inte vad
orkar bara inte lyssna har mina 2 val får jag ett till får någon en smäll
carlforsska musik eller kopparlunden media ???
jaja, svenska efteråt, läste någon novell som vi sedan ska skriva en dikt om
ser framemot det älskar att skriva om jag får något speciellt ämne eller så
ah bild efter svenskan i alla fall, satt i min egna värld och måla min bild
hela världen verkligen bara försvinner, hör musiken ser penseln med färg
hur de få de vita pappret att se så levande ut, sjukt är det
jaja, alla drog och det märkte jag knappt heller men jag satt kvar
som jag alltid gör och lyckades komma försent till kemi provet
men stanna dessutom och prata med bengt utanför så hade en giltig sen ankomst haha
provet gick i alla fall toppen, kändes helt underbart
efter det var det i alla fall lunch, äckel mat
jag som lovat att äta mer jo det går ju bra när man får kattmat
hade jätte lång lunch så började sticka på en ny halsduk haha, 3 stickningar på g nu
bra johanna bra...
hade matte sen, sista lektionen innan provet panikpanikpanik
men jag orkar inte bry mig, eller jo innerst inne men vill inte göra det
blev till aulan sen, carlforsskas musik klass skulle uppträda
dra åt pip.seriöst jag vill men ändå inte och åh blä fy vill gå på båda, varannan vecka.
jaja när de var slut dansa jag och jonna sjungandes iväg till centrum
lämna in mina byxor på lagning och sedan fortsatte vi till kyrkan
jag skulle hämta mina ackord till melissa horns låt.
jimmy hämta mig sedan och skjutsa hem mig
jag skulle plugga men slutade med att jag ställde mig och laga mat
eller ja.. stekte vatten kastanjer och bacon haha
sjukt gott med soya till haha jag är sjuk i huvudet men det är gott!
åt upp det och somna.. bra där johanna, skulle jag somna tidigare eller JA
det kan behövas ..
men när jag vakna åt jag igen haha orka som varje dag...
efter det kom jimmy, som vanligt, och hämta mig
vi åkte till han och kolla på tv, som vanligt haha
mamma och pappa hämta mig sedan halv 10
åkte hem och drack latte och kollade på resor
jordanien/marocko min pappa vill åka överallt
men mamma vill stanna hemma inte bra kombination..
nu ligger jag i alla fall i sängen och klockan är lika mycket som alla kvällar
icke bra, får ta och bli ändring på sov tiderna efter lovet
men inte innan dess!
skola imorgon sen åker jag hem och sedan åker jag och mamma på gympa
efter det blir det stan en snabbis och på kvällen vet jag inte
jaja ser i alla fall fram emot dagen.
måste bara säga att jag ÄLSKAR min jimmy
ingen är så bra som han ingen alls
han är min livskraft mitt liv mitt allt!
gubben utan dig funkar jag inte.

nä men nu sjönk humöret, lika bra och sova dåra.


/j to the o to the h

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar