30.10.09

30 Oktober

halloj
skrev inte igår eftersom att hela dagen spenderades på spa med min kära mor
helt underbart var det, en stor varm pool och tropisk värme inomhus
fick nack-, rygg-, fötter-, händer- och ansiktsbehandling toppen verkligen!
jätte god mat också, de hade gjort special för rätt till mig hihi
ibland kan det ju vara bra att vara allergisk!
glömde tyvärr kameran hemma men men..
vi kom hem runt 6 och då hade jag sån huvudvärk att jag bara ville dö
hatar det, knarkade huvudvärkstabletter i alla fall och sov ett tag
vaknade efter en timme ungefär och hade fortfarande jätte ont
men var tvungen att äta så tvinga mig upp och gjorde det
la mig sedan i sängen igen och Jimmy kom och gjorde mig sällskap
han gick vid 11 tiden ungefär och jag somna efter ett tag

pappa väckte mig imorse med att berätta att min bror kanske fått jobb
han har letat efter praktikplats jätte länge nu men nu var det ett företag i Norge
som ville anställa honom, man kan inte annat än att gratta!
gick upp vid 12 tiden och gjorde mig mackor och satte mig och åt och läste tidningen
som jag faktiskt gör varje morgon haha
men hade faktiskt banan på mina mackor, hade det jämt när jag var liten
mumsigt var det i alla fall!
jag satte sedan igång och dammsög hela huset och pappa åkte och skulle köpa tv
jag hann dammsuga klart, tvätta håret och föna hela håret och sminka mig
innan min far kom hem, 1 och ½ timme för att köpa en tv och då kom han hem utan tv
herregud... han hade i alla fall åkt runt och "prutat" ner priset på tvn
från 17 000 något så hade det blivit 15 8000 haha sjuk pappa...
men han var glad så det är väl huvudsaken
vi åt lunch och sedan åkte vi till Skiljebo centrum för att hämta mina jeans
de har varit på lagning för 100 kronor, billigt och jätte bra haha
åkte hem och fika och skjutsade sedan mamma till friskis
jag och pappa fortsatte ner till stan och in på myrorna
skulle leta efter en fåtölj och hittade en jätte snygg för 275 kronor
så den står nu på mitt rum, vi ska klä om den eftersom att den ser lite sliten ut
men sen så, skönt nu är det jätte lite kvar i mitt rum som ska göras
jag och pappa fortsatte sedan till claes ohlson för han skulle köpa cd skivor
och sen bar det av till HM där det in förskaffades ett par skor
129 kronor, billigt och bra där med haha!
efter det åkte vi och hämta mamma på friskis och åkte hem
nu ligger jag i sängen och kollar på family guy
om en timme bär det av hem till Amanda för att äta med henne och Nils
sover hos Jimmy inatt så tror inte jag skriver senare ikväll i alla fall
men ska försöka skriva imorgon, tror jag ska sitta hundvakt med Amanda
och sedan sova där men vi får se
nä nu ska jag kolla på tv, kanske lägger in lite bilder också får se

/ j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar