24.10.09

forts. 23 Okotber

funderar på att börja skriva något annat i rubrik fältet..
haha orka "har jag något i ögat knappen"
eller hur jimmy?
jag saknar jimmy, jag vill sova med min jimmy,
hemma hos honom, vakna upp med min älskling bredvid mig
känna hans andetag mot min kind
känna hans armar runt mig
tryggheten, kärleken känslan allt
åh underbart är det
jimmy är min drog!
jonna med...
det är inge bra, drog missbruk alltså...
men tänker inte gå på (ETT ORD JAG INTE KAN STAVA TILL)
jag är fett taggad, för partaj
halloween partaj med brudsen kommer säkert vara liv rädd
därför jag valde att sova hos jimmy imorgon natt
men åh fett kul, var så länge sen vi alla gjorde något ihop
hände ofta förut ju men aldrig längre
TAGGA BRUDAR TAGGA eller hur brukar det låta?;)
undra hur alla ser ut... stort bekymmer
vet icke hur jag ska se ut, har köpt en ny klänning
ingen fin eller speciell bara helt enkel
har nätstrumpbyxor men mer då:O:O:O:O
vill inte klippa sönder klänningen och ska nog köpa spindlar imorgon
vill hitta taggtråd och handbojor
och löständer och blod och fake sår och ALLT
orka att jag tittat å buterix hemsida as länge innan ikväll haha mongo...
stickat klart min sjal ikväll också WIHO äntligen skit snygg är den
mössan kvar och en halsduk till hihi jag e så busig.....
ahmen nä nu ska jag stänga av datorn och fortsätta sms med jonna och jimmy
mina små finskapinnar
wihoooooooooooooo för mycket energi alltså
inte bra inte bra, men jag e ganska bra ändå
sjukt inlägg I K N O W(bokstavera sista ordet)
jonan fattar, SYND
ahja fick feett läskigkänsla
känns som att jag svävar hahahahah okej nej jag har inte tagit något men får så ibland
eller typ vet inte det är fett skönt i alla fall!
8 stavfel på 6 ord BRA JOHANNA BRA TO SNABBT SKRIVIT LIXXXXXXXXX
kunde inte ens stava mitt eget namn shiet



godnatt fan lev livet YO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar