27.10.09

27 Oktober

helluuuuuuuu!
riktigt bra dag, skrev inte igår eftersom jag sov hos min
älskade underbara bästa sötaste finaste jimmy
vaknade vid 10 och gick upp 11
och börja då leta efter en mobil jag kunde låna
eftersom att min comviq mobil är helt söner kul!
jaja fick låna en mobil av honom i alla fall, min gud
vi åt sedan frulle och jag börja sedan fixa mig
han skjutsade sedan hem mig och sedan mig till bussen
tog bussen till stan och träffade rebecca
vi gick runt och kolla och massa och fortsatte sedan till grekiska kolgrillen
åt lunch där, UNDERBART bästa som finns!!!!
fortsatte sedan gå ett tag innan vi gick till bussen
åkte till mig och satte oss vid datorn
åkte sedan ut till siba med mamma och pappa och köpte en tv åt mig
eller jag köpte en tv åt mig haha
åkte sedan hem och åt innan vi tog oss till skiljebo
var på gården där och gjorde armband
rebecca drog vid 8 ungefär och jag satt kvar och gjorde armband
jimboo och anton följde sedan mig hem
nu har jag precis kollat på desperate housewifes
jag är ju synsk för övrigt orkar inte förklara för jag är grymt trött
ska nog sova snart så jag orkar upp imorgon
klockan 5 i halv 9 tar jag bussen till frissan
då blir det röd hårigt wihooooooo
nej nu ska jag sluta skriva och prata med mamma!


/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar