25.10.09

25 Oktober

äre ett blogginlägg jag ser
wiho det ere ju ska ajg säga er en sak?
så då var det sagt och ni hörde inget mohahaha
nej skoja men ska skriva en sak,
jag känner för att skriva om igår och idag
och inte normaaaaaaaaaaaaaaaaalt för är inte normal..
för tillfället alltså men ah så blir sjukt inlägg men THAT'S L I F E
är för övrigt blind tänkte jag skriva men menade döv
är döv, pga josefin som skrek rakt in i mitt öra igår gulle då
grym kväll i alla fall
läskigast filmen blä på den men ah alla var ju inte topp taggade sen
men jag josefin och elin höll igång ganska bra!
tills jag märkte att jag tappat en grej till kameran då blev det tårar
nä men nästan, sjukt kameran betyder mycket assssså.
jimmy hämta mig sen, så söt han är kan knappt prata haha
förlåt jimmy men du är så grymt söt tihi
somna ganska snabbt när vi kommit till han skönt det
putta ur mig ur sängen var han också nära på att göra flera gånger
vi vakna flera gånger imorse och somna flera gånger
men ja låg och mös inne hos han, och han installera sitt wow
jag ska fan också börja spela, fast typ sims mohahaha
då kan vi lana jiimmy :D:D:D:D:D
jaja jag och jimmy gick sedan ut och leta efter grejen till kameran som jag tappat
vi leta i buskar i grusgångar och överallt........
och så låg den precis utanför johannas hus bläääääää
men glad blev jag, riktigt riktigt riktigt JIMMY ÄR BÄST!
vi gick sedan till han och titta på film och fortsatte mysa , mysigt värre!!
fast jag somnade sedan haha:( förlåt jimbo du är ändå bäst
vad nu det haade med att jag somna och göra men ah
VI HADE I ALLA FALL TUR MED VÄDRET
men inte idag...
ah och sen mh och då ah jag ba mh
nej men sen vid halv 8 skjutsade min älskling hem mig
åt med familjen - klas + amanda ty plus minus moms
eller något nu tittar jag på tv, eller iinte nu för jag skriver ju nu
men alltså ibland typ nu.............
kunde faktiskt skriva punkter och titta på tv samtidigt KÄNN PÅ DEN DU
det kan ju ju försöka med...
jag lovar jonna sitter just nu och tar på sin dataskärm hahahahah
nej nu ska jag kollla på bilder från igår sen laddar jag nog upp några bilder också
sånt humör liksom! eller nej men jo men ah !
skriver kanske sen
under bilderna alltså...

/j to the o to the h


så här bra mår jag ...
om ni undra allt så


1 kommentar:

  1. hahahah idiiiiiiiiiiiiiiiiiot! :D<3


    men varför just jag? :(((((
    hahah

    NINDESS is tha woooooooooord

    SvaraRadera