10.11.09

10 November

I'M WALKIN' ON SUNSHINE WOOOOOOOOOOOAH
Humöret är på topp efter ett träningspass på friskis. Men back to the beginning, skola och so första lektionen. Skolan hade inte lyckats fixa någon ny vikarie till oss eftersom att våran andra vikarie fått börja på en annan skola, idioter. KentAgent kom i alla fall och låste upp klassrummet och satte på filmen åt oss men vi hann inte se klart den idag heller. Efter SO:n hade jag engelska, fick tillbaka proven VG- vet inte varför jag inte är helt nöjd men ja det är bara att fortsätta kämpa, MVG ska det vara! Fick även veta att vi har läxförhör imorgon (som vi slipper ändå för att vi ska på teater) men vi har prov om en vecka, PANIK. Bara för mycket just nu måste veta långt förre om det ska vara prov. Efter ett mindre sammanbrott letade jag upp Jonna så gick vi till matsalen, köttbullar. Alla elever blir överlyckliga förutom Johanna, även fast mattanterna säger att det inte är ägg i så kan jag inte tro dem så knäckebröd blev min lunch. Hon började och jag lyckades leta upp Jimmy som gjorde mig sällskap till ICA för att köpa Cola vanilj, min nya drog. Vi gick sedan tillbaka till skolan och hade kemi och där kom nästa överraskning. Ett prov nästa torsdag och att Eld Och Brand arbetet var tills på torsdag, glöm det. Hur tror dom att man ska hinna???? Satt i alla fall kvar med Sebbe och fick massa hjälp. Satte mig sedan och träna till spanskan och hade sedan spanska. Vi skulle köra våran pjäs och jag som hade kunnat alla repliker utan till fick som sagt black out, gick väl okej i alla fall, hoppas på det bästa! När spanskan var slut var det dags för svenska. Skulle skriva om en 3 sidor lång novell till en dikt. Hmmm blev en kortare novell på 2 och ½ sida men ska skriva om det igen och hoppas på att det blir bra. Ägnade i alla fall hela lektionen till det och var inne i min egna värld. Matte sista lektionen och jag satte mig och jobba medan de andra hade genomgång jag hade redan förstått vad vi skulle göra så kände att det var onödigt och lyssna. Så efter 20 minuter var jag klar så de sista 20 minuterna ägnades åt att rita fint i matte boken!
Jimmy skjutsade sedan hem mig och jag la mig vid tv:n och åt muffins. Pappa kom hem efter ett tag så vi satt oss och kolla på film men jag somna. Sov till 6 tiden då det var dags för mat. Åt länge eller åt snabbt men satt kvar och prata ett bra tag. Packade sedan väskan och byte om innan pappa skjutsade mig och Jonna till friskis, medelpass var det som gällde. Orkade inte allt men helt underbart efteråt. Tappat mycket muskler och kondition men nu ska den tillbaka. Jonnas pappa skjutsade sedan hem mig och jag hoppa in i duschen och sedan hamnade jag framför tv:n och desperate housewifes. Nu ligger jag i sängen och funderar på hur morgondagen blir. Vet i alla fall att jag har 1 lektion, sy slöjd och sedan lucia träning efter det åker jag och Jonna till stan och äter donken innan vi ska till Culturen och kolla på teater med skolan. Åker nog hem efter den och åker sedan med mamma till stan för att shoppa lite innan det blir öppethus på Kopparlunden.
På torsdag blir det nog till gymmet med pappa, vill bara tränaaaaaaaaaaaaaa!
Godnatt
/j to the o to the hanna

idre 09
ge mig en skidbacke
massor av perfekt snö
och ett par blades
mmmmh

1 kommentar: