13.11.09

13 Novemer

FREDAGEN DEN 13:E!
Lite rädd är man ju allt men hittills har min dag flugit förbi och jag har knappt märket det. Men för andra var det ju sämre, kommer till det!
Har inte skrivit på ett tag, har inte blogglust och inte heller orkat skriva. Så slänger in ett inlägg. Det var ju i alla fall skola idag och första lektionen var kemi. Möte André x2 och David utanför skolan och de sa att våran kemi var inställd så jag och Jimmy satte oss på en bänk istället. Jag kom på att Sebbe kanske gjorde vårat arbete så jag gick ändå upp och kolla och då satt hela klassen där och jobba, KUUUUUUUUUUUL! Men Sebbe var ändå inte där även fast Ida sagt att han åkte till skolan för en timme sen. Jag och Jimmy gick i alla fall till lektionen och gjorde frågepappret och fick sedan sluta ändå. Jag och Jonna gick sedan till centrum och jag fick se en ambulans bara av ren reflex sa jag tänk om det är Sebbe. Vi tittar noggrannare och ser att det är Sebbe! Båda får panik och springer dit, hans mamma berättar att han ramlat med moppen och gjort illa handen och är i chock. Han fick i alla fall åka iväg och som tur var var det inget allvarligt! Jag, Jonna och Sofie som vi också träffat gick till ICA. Köpte halstabletter och gick sedan till skolan och datasalen. Jag skrev om min "dikt" som jag lyckats skriva på 2 och ½ sida för någon dag sen. När det var avklarat och spårtiden var slut hade vi spanska. Gick igenom olika stora festivaler i Spanien och även fast det var en halv timme kvar fick vi sluta. Gick och åt med Jonna, Jimmy och Anton. Hade egentligen inte lunch så skyndade till matten sen. Det går så sjukt bra på matten, förstår allt och allt går så enkelt och snabbt, lite läskigt faktiskt... Efter matten skulle jag ha lunch men hade ju som sagt ätit så gick till biblioteket för att bara snabbt skriva ut lite fakta om Melissa Horn som jag skulle haft med till musiken. Gick sedan till syslöjden och fick ÄNTLIGEN hämta min tröja, lägger upp bild senare. Efter det satt jag i ljushallen ett tag och sedan var det musik. Nästan alla hade gått hem för de trodde att det var inställt men det var det inte så vi var 4 stycken och de skulle vara i studion så jag fick all hjälp jag behövde. Har alla ackord och allt sånt nu så bara sätta igång hård träning! Fick sedan sluta så åkte hem och kolla på tv. Vid 3 var jag hos sjukgymnasten och fick akupunktur underbart är det! Cyklade sedan hem och hamnade här. Rebecca kommer nog om ett tag och sedan hittar vi väl på något ikväll sedan sover hon här mysmys! Imorgon är det öppethus på Carlforsska och sedan teater WIHO!
Skriver kanske ikväll!


/j to the o to the hanna

min älskling
bilden är från i mars tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar