15.11.09

15 November

Datanördar är vi allihopa allihopa.
I alla fall jag och Jimmy haha! Nu sitter vi här igen med varsin dator men idag pratar vi faktiskt haha. Han är riktigt söt, ser lite allmänt borta ut och tittar på sin mobil men är ändå så otroligt söt. Han satt nyss och prata med Anton om WOW, jag fattar verkligen NADA av vad dom säger.. man kanske ska börja spela så man fattar något. Tror jag ska kolla lägenheter haha jag vill flytta till en gammal lägenhet. Jag och Jimmy låg och fantisera om det igår, en spiraltrappa upp ett betong hus med stora fönster. Stora tunga trä dörrar, lägenhet med högt i tak och allt i vit och jätte stora fönster. Ett måste när jag ska skaffa lägenhet är högt i tak och STORA fönster helst från golv till tak nästan. Sen ska jag kunna sitta "i" fönstret och titta ut på stadslivet. En dröm jag haft sen jag var liten hehe. Nej nu ska jag vara social mot Jimmy tror jag men han får göra mig sällskap vid www.hemnet.se hihi!
Skriver nog senare eller lägger ut bilder som jag säger varje dag hehe.
Nej nu ska vi sticka igenom ett örhänge i Jimmys öra WIHO!

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar