19.11.09

Mamma

Vad håller jag på med? Vart är jag på väg? Vad är det för fel?
Jag skulle skrivit ett inlägg om dagen men känner att jag inte orkar. Känner mig misslyckad för tillfället, varför? Jo för hur jag beter mig mot andra t.ex. mamma. Saker jag skämtar om och som jag inte alls menar något illa går till överdrift och jag märker hur jag sårar mamma. Jag som aldrig ens brukar säga ett ont ord till min mamma eller om min mamma. Jag älskar henne något så otroligt men ändå gör jag så här. Måste skärpa mig, men jag tänker mig inte för. Allt inom mig som alla andra fått mig att samla på mig lägger jag på mamma och det är bara massa skit.
Imorgon ska i alla fall hon och jag äta tillsammans och tror nog jag stannar hemma med henne och Jimmy om Jimmy vill det annars får jag väl se.

jag och mamma på hennes 50års dag i år


1 kommentar:

  1. Älskling, din mamma vet hur mycket du älskar henne! fel saker säger alla! men hon vet verkligen att du alltid finns där för henne :)

    SvaraRadera