9.11.09

9 November

ja 9 november i 7 minuter till!
Tänker inte skriva långt men tänkte bara säga att jag lever. Var i skolan först idag och åkte sedan med Jimmy hem så gick vi ut med hunden en stund och sedan in till han. Tittade på film, han tittade... jag sov hehe, förlåt älskling! Han skjutsade hem mig vid 6 och jag satte mig och åt. Satt mig sedan vid tv:n med far och satt där hela kvällen. Pluggat spanska också så kan alla mina repliker utan till, underbart! Kommer säkert få black out imorgon men that's it. Åker nog och tränar med Jonna imorgon på eftermiddagen hoppas verkligen det!!!! Så sjukt tränings sugen. Nä nu ska jag ta och sova, vi hörs imorgon.
Klockan är nu en minut över 12 alltså inte den 9 längre haha!

/j to the o to the hanna


J HJÄRTA J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar