16.11.09

16 November

SMURFARNAI HAVET, SMURFARNA PÅ TAKET
Smurfarna är mina nya favoriter. Hittade skivan innan idag så jag och Jimmy satt och lyssna på den men nu ska vi inte hoppa fram och tillbaka vi börjar från början.
Började dagen med att gå upp vid halv 8 för att hinna tvätta ur hårinpackningen som suttit i under natten. När det var gjort blev det frukost och sedan slänga på sig kläder och ta sig mot skolan. Idrott första lektionen och vi skulle först köra igenom "Skiljebodansen" en dans som lärarna kommit på, jätte ful och jätte "töntig" men men, gäller ju betygen haha. När dansen var avklarad var det dags för fotboll 9bs tjejer mot 9cs tjejer. Första idrotts grejen som vi tjejer inte vinner haha. Inte egoistiskt menat men vi burkar vara mycket bättre än så där! Efter idrotten skulle vi ha so och det hade vi också i si sådär 20 minuter. Blir irriterad ingen vikarie, ingen behörig lärare bara ett helvete. Lätt och få betyg då? Nej. Lunchdags var det i alla fall efter att vi slutat och jag och Jimmy gick och åt och sedan till godisberget. Var lucia träning kvart i 1 och trevligt att bara jag, Erika och Emilia hörs. Kanske för att vi skriker men va fan en mus skulle sjunga högre. Jaja, vi 3 ska sjunga själva också, scary. Efter lucian var det engelska och den var åt helvete den med, läraren kom lämna böckerna sa läs det här och gick. Jag satte mig och läste högt för alla, inte bäst på uttal och sånt men skit samma vi hade kul i alla fall. Sedan kom läraren tillbaka efter 20 minuter och då sluta vi... Jag, Sebastian och Jimmy gick upp till datasalen. Jag och Sebbe skulle göra klart kemi arbetet hann inte bli helt klara men lite bättre än det väl. Vi hann inte göra klart det eftersom jag hade utvecklingssamtal. Gick jätte bra fick bara beröm haha, nej men verkligen toppen bra gick det orkar inte gå in mer på det. Jag och Jimmy cyklade sedan hem till mig och lyssna på gamla skivor lite kul faktiskt, som sagt smurfarna blev min favorit. Vid 6 tiden skjutsade pappa iväg mig till Skiljebo för att jag skulle göra mitt "jobb" barnvakta Erik. Gick jätte bra både han och jag somna fast jag vakna efter 10 minuter men han sov så sött. Pappa hämtade sedan upp mig och jag åkte hem skulle plugga kemi men blev inte riktigt så kollade JohnBauer gymnasiet och massa annat istället. Vi har även kollat resa lutar mot Egypten eller Gambia. Ser väldigt fina ut båda två så får se vad det blir. Nu ligger jag i sängen och kollar på America's Got Talent. Börjar tio över 9 imorgon hur ska jag orka upp... Efter skolan åker jag nog till stan med Jimmy och senare blir det träningen med Jonna, underbart!
Nej nu ska jag stänga av datorn och fortsätta smsa med Jimmy ett tag sen försöka sova.
Jimmy Grandin, your my soulmate

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar