17.11.09

17 November

Och du fortsätter bara på samma sätt och när ska jag lära mig att det är så du är.
Lite irriterad, var på topp humör nyss men nej inte nu. Så trött på så mycket, förutom min Jimmy och min Jonna men resten fan shit vart är världen på väg.
Men ja, dagen idag kom för sent, 20 minuter, vikarie också toppen bra första intryck, men lika I care, nä. Skulle åkte 5 i men sen var klockan plötsligt 10 över och då åkte jag och möte jimmy också, ska man komma sent ska man göra det ordentligt. När jag och min älskling kom till skolan så skulle vi skriva så många länder i världen som vi kunde komma på. Tänkte att ja nu något jag kan, skrev och skrev och skrev meen sen tog det stopp och då var det inte många länder som hade skrivits ner ändå. Efter att pappret med länder var klart fick vi reda på att vi ska börja med grupparbeten. Jag och Jimmy bestämde oss för att jobba och skriva om något ämne om andra världskriget. Vi vet inte än men vi hittar väl något bra hoppas jag. Man fick sedan gå och jag och Sebastian bestämde oss för att skriva klart de vi inte hann klart med igår med kemin. Nu blev vi klara och det låter toppen så nu kör vi! När vi som sagt var klara sprang vi ner till engelskan där vi fick veta att det vi skulle ha prov, IMORGON men eftersom att vi inte fått information om det skulle vi flytta fram det. Så nästa vecka har vi prov/redovisning om sin framtid. Vi skulle sätta igång redan idag så jag tänkte nej men okej jag vet vad jag vill i livet och kan lagom engelska jag börjar skriva och se hur det blir. Blev lite engelska till exempel "nice inredning" hehe orkade inte tänka så långt med den meningen. Men i alla fall, i slutet av lektionen tror jag nog att jag var den som skrivit mest fyllt nästan hela pappret men min svengelska. Får ändra tills nästa vecka så det låter bra. Efter engelskan var det lunch och jag och min bebis gick och åt. falukorv och mos mmmums, nej inte riktigt. Jag, Sebastian, David och Anton gick sedan och plugga till kemi provet. Kändes som att jag skulle klara det perfekt men nja, när det väl var prov dags och frågorna kom var det blackout. Men tror nog det går bra hoppas på MVG men blir nog max VG. Efter kemin så var spanska dags, inte taggad alls men tror våran lärare vill bli av med oss. För direkt när vi kom så sa hon att vi skulle få häften och gå så ja hejdå vart det och jag, Jimmy och Jonna gick till ljushallen. Satt där till klockan 2 då det var dags för lucia träning. Jag och Emilia tog i från tårna och verkligen gick in för att det ska låta högt och "bra". Efter 1 timmes sång och träning var det dags för matte. Ska börja med roten ur, tror jag förstår det men vi skulle jobba i grupp och räkna ut några tal och sedan såt inför klassen och förklara hur vi räknat ut det. Jag och Madde sa ifrån att vi inte tänkte ta den "svårare" uppgiften eftersom att vi alltid ska ta hand om allt och de andra bara ska glida med men jag vägra. Så vi kom inte fram till något alls men jag tänker inte göra det för jag är trött på att ta ansvar för allas saker och sedan få ta all skit om det blir fel. Slutade i alla fall lite innan 4 och jag och Jimmy tog oss till bussen. Ner på stan åkte vi och till Klippstugan. Jimmy skulle ta hål i örat "där uppe". Riktigt snyggt blev det, efter det gick vi till Mc Donalds och han köpte kaffe åt mig och hamburgare åt han, min gullunge! Vi åkte sedan tillbaka till skolan och tog cyklarna och cykla till mig. Satt oss i vardagsrummet med min dator och kolla på hundar haha. Jag har blivit ännu galnare i hundar, JAG MÅSTE HA EN NUNUNUNUNUNUNUNU! Efter att jag drömt klart om mina hundar la vi oss och kolla på tv men båda två somna. Jag vakna till efter en halv timme - timme men Jimmy fortsatte sova. Han är så underbart söt den finaste som finns den snällaste som finns den bästa som finns!!!! Vid 7 tiden satte jag och mamma oss och åt mat, kyckling och pasta TOPPEN!! Direkt efter maten var det bara att packa väskan och sedan byta om och sedan hoppa in i bilen på direkten. Hämtade upp Jonna och åkte sedan till friskis. Kasta oss in knöt på skorna och kom in på passet. Så underbart bara träna, släppa loss och åh allt underbar känsla, efteråt alltså haha! Jonnas pappa skjutsade sedan hem oss, jag kasta mig in i duschen och hamna sedan framför tv:n och hemmafruarna som är desperata. Nu har det hunnit bli America's Got Talent och jag ska bara skriva klart inlägget och sedan ska jag plocka ur diskmaskinen och sen bums i säng. Börjar tidigt imorgon, syslöjd hoppas på att hitta på något bra att göra och sedan börja med det och hinna klart innan skolan slutar för den här terminen. Nej nu ska jag sluta skriver väl imorgon antar jag.

/j to the o to the hanna
bild från i somras
in stockholm with johnnyboooi
saknar mitt blonda hår otroligt mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar