26.11.09

26 November

2 matte läxor till imorgon, spanska häfte som ska vara klart imorgon,
och ligger efter i matten, men pluggar Johanna? Nej, så pip heller!
Hon sitter med en stor kopp te, tittar på Criminal Minds och letar resor. Super duper bra nyheter fick jag idag, JIMMY FÅR ÅKA MED!!!! Nu ska vi bara hitta en resa sen åker vi någonstans på påsklovet, hihi. En över lycklig Johanna är det alltså som skriver.
Dagen har varit riktigt bra i övrigt också. Börja med att komma för sent jag är bra, hihi. Hade so och gjorde Hitler arbetet med Jimmy. Efter det så var det svenska och jag fatta inte riktigt vad vi gjorde, lyssna på någon bok och jobbade samtidigt... jag vet icke. Vandrade iväg till godis berget och shoppa loss efter svenskan och sedan gick vi till bilden. Läraren hade fortfarande inte hittat min mapp och lyckades även tappa bort mitt papper jag skrev idag med, blir tokig så resten av lektion strejka jag och bara klaga på henne. Kanske taskigt och osmart men seriöst, kul och göra saker som hon tappar bort, idiot. Gick tidigare från bilden eftersom jag fick allvarliga utbrott så länge jag var där. Gick och åt i matsalen, överkokt pasta och rinnig skinksås, gott? Nej men funkade. Hade egentligen inte lunch så slängde i mig maten och skynda sedan upp till fysiken. Fattar nästan allt där nu, så glad att vi har Kim och inte Christer längre. Jag och Jimmy blev klara förts och jag hoppas han fattade vad vi skrev annars får jag dåligt samvete. Hade sedan låååååååååång rast och hann med en hel del då som jag inte orkar skriva om. Men vid 13-tiden var det lucia tränings time. Var bara 9or där 11 stycken var vi sjöng lite, prova gå in och prova lite annat inför den "stora" dagen. Jag och Ericä hade överskotts energi efteråt så vi sprang runt och sjöng(skrek) och dansa, vi gillar't! Hittade sedan Jonna och Erica försvann. Jag och Jonna hittade David och satt sedan och diskuterade hans "gång" som jag försökt lära mig men det går inte så bra. David lämna oss sedan så jag och Jonna dansa in i ljushallen och var helt crazy. Jag älskar det verkligen bara dansa runt som galningar och inte bry sig ett dugg. Nog för att inte många var där men ändå, energin WIHO!
Efter lite dans och tokerier åkte vi till kyrkan för att säga att vi inte skulle komma på konfirmationen och sedan cykla vi till mig. Dukade fram ischoklad, saft, pepparkakor och ananas. Tjocka oss med det och tittade på tv mys. Jag somna som vanligt hihi men det får Jonna stå ut med hon är så bra ändå! När jag vakna skulle vi äta och efter maten bar det av till John Bauer. Mötes där av en jätte trevlig kvinna och tänkte det här kanske är rätt ställe. Kom sedan till "it-media-rummet" och möts av två tjejer(elever på skolan) som synar en uppifrån och ner och sedan står helt tysta. Mitt leende på läpparna försvann direkt och jag vände och gick ut igen. Negativt tänkande hamnade jag i och allt blev negativt. Rektorns prat var negativt till en början men blev bättre mot slutet och efter att ha prata med två andra elever och en lärare var jag och Jonna övertygade, det här är en skola för oss. Vi fortsatte runt ett tag och hälsade på Mattias och lite annat folk. Sist ut var vi, men det kan man ju förstå, vem skulle annars vara det haha. Pappa skjutsade hem Jonna och sedan åkte jag och Pappa hem. Nu har jag suttit här i 2 timmar utan att ha pluggat något så det gör jag på spårtiden imorgon istället, hoppas väl på att lyckas med något. Efter skolan bär det hemåt för att tagga inför danspass på Friskis och Svettis och senare på kvällen går jag och Jimmy på bio, mysmys.
Skriver väl snart igen, uppdateringen ska bli bättre, promise!
/j to the o to the hanna
bild från i januari
saknar min kätchup och chokladpuddning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar