28.11.09

Lördag

Sitter hemma hos mamma och pappas "goda vänner". Mina vänner med förresten haha. Ätit italiensk buffé och massa gott! Just nu sitter jag i deras soffa och nu precis hoppa deras 13 veckors kattunge ner på golvet. Den satt nyss i mitt knä och titta på allt jag gjorde på datorn och innan det låg hon över hela tangentbordet och halv sov. Tänk hur kul man kan ha genom att leka med en liten leksaks mus. Kasta sig runt, brottas med den, morra åt den, gosa med den lite små tokig. Det här är min lördag kväll. God mat trevliga människor alla födda innan 1960 och en liten kattunge.
Hör hur katten ramlar ner från lite olika saker, t.ex. fönsterbrädan nyss, hur de vuxna sitter och pratar om allt från båtar, sjukdomar, pastasallader och allt annat och det låter som en hönsgård, men jag älskar det ändå! Lite konstigt att de inte märker själv att de höjer rösten hela tiden, först pratar de lite tyst och seriöst sedan blir det högre och högre och jag lovar verkligen ALLA pratar i mun på varandra...
Trodde det bara var ungdomar som gjorde så, men nej okej det håller i sig.
Nu blir det efterrätt, får väl se hur länge vi stannar här, pappa har lovat att betala taxi hem till mig eftersom jag inte har någon cykel med mig hit, hihi. Kalla det bortskämd eller vad pip ni vill, I deserve it, mohaha.
Försöker väl hinna med ett inlägg senare där jag skriver om hela dagen annars ska jag få till det imorgon.

/j to the o to the hanna
bild från lanzarote
saknar sönder
GAMBIA GAMBIA GAMBIA GAMBIA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar