29.11.09

Söndag

1:a advent utan snö utan julmusik helt utan december/advent eller någon stämning över huvudtaget. Ligger i min ny bäddade säng och lyssnar just nu på Darins version av Viva La Vida. Riktigt bra är den även fast Darin inte är nog stor favorit, längre! Kommer ihåg när jag var BESATT av honom herregud...

Hittills idag har jag bara städat rummet. Gick upp vid halv 2 och har segat medvetet mycket sen dess. Men nu ser mitt rum riktigt fint ut. Ska sätta mig och sy på min kjol snart. Inte gjort det än, skulle gjort det i onsdags eftersom jag slapp lektionen. Senare kommer nog Jimmy hit eller jag till han så får vi väl se vad vi hittar på . Sover nog med honom inatt om inte jag och Jonna ska till stan överdrivet tidigt imorgon. Ner och köpa julklappar hihi. Är ju ungefär 25 dagar kvar nu så man måste ju börja i tid. Vet några saker jag ska köpa till andra och lite vad jag själv vill ha. Det blir ju bara svårare för varje år! Slänger in en bild på katten, jag träffa igår, nu. Kommer fler bilder senare ska verkligen bli bättre på det här nu fler bilder ska det bli!


/j to the o to the hanna

KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar