15.11.09

forts. 15 November

HEAD AND SHOULDERS vad säger du då?
Knä och tå knä och tå. Kollar på Parlamentet haha älskar det, behövs på gråa söndagar. Har ju som sagt tillbringat hela dagen hos Jimmy, kollat på Brüno, haft tankar på att ta hål i hans öra, lagat mat, även tittat på lägenheter som jag skrev innan och bara haft det mysigt. Älskar verkligen min Jimmy hur mycket som helst!!!!!!! Vet inte hur jag skulle klara mig utan honom skulle liksom inte gå. Stannade i alla fall hos Jimmy till klockan 7 sedan följde han mig en bit och sedan cykla jag hem. Hoppade in i duschen först och sedan in i bastun. Så skönt att basta och äta apelsin tradition ju haha! Lyckades ju förresten tappa hela min burk med hårinpackning så att allt rann ut BRA JOHANNA BRA, klant Johanna yäääääääs. Nä riktigt arg blev jag... Åt middag med mor,far och Nils sen trevligt och sedan hamna jag framför tv:n och kollar nu på Heartbreak hotel. Ska gå igenom min omdömen sen tillsammans med mamma eftersom jag har utvecklingssamtal imorgon, scary men tror det går bra hoppas väl det. Efter det ska jag sitta barnvakt igen, saknat det lite den här veckan och då ramlar ju pengarna in igen WIHO, men måste hitta något mer...
Nämen vi hörs va!


/j to the o to the hanna


bild från igår
wihoooooooooooo

1 kommentar: