9.11.09

5 Månader


Underbara månader, bästa månader. Månader som känns som år, evigheter men ändå som bara gårddagen. Att träffa någon nästan varje dag i 5 månader skulle för en del vara helt omöjligt, de skulle tröttna efter en vecka eller knappt det. Men du och jag, vi två, vi tröttnar inte vi är inte som andra, vi är bäst. Vi har våra nedgångar precis som alla andra men vi kan vända det till bättre än vad det var innan, vi kan allt. För att nå toppen måste man först ha nuddat botten. I mina ögon är du den finast jag någonsin sett, inte bara utseende mässigt utan din personlighet med. En person blir inte fin genom att bara se bra ut, personligheten måste vara "fin" också, det är din! Vet så många som skulle vilja vara som dig, som jag hör säger, tänk om jag var som Jimmy. Då är jag stolt att det är jag som har min Jimmy, bara min. Jag hoppas de här månaderna ska bli dubbelt så många, trippelt så många, biljoner så många. Utan min Jimmy så är jag ingenting, jag skulle inte orka, jag skulle inte vara jag. Du gör mig till den Johanna jag är idag och det är jag så stolt för.


Jag älskar dig Jimmy Mikael Grandin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar