23.11.09

23 November

Känner en känsla av INTE blogglust.. inte bra det.
Men ett inlägg ska jag väl klara av. Jag har en annan lust, skriva lust. Men som sagt inte i min blogg om min vardag utan på ett papper eller i ett dokument och en novell. Har så mycket idéer och tankar så det är tur att jag har "Vässa Pennan", som det heter, imorgon bitti. Går ut på att skriva en novell/berättelse. Jag och Jonna ska vara toppen pigga dansa igenom dagen med ett leende på läpparna och den som säger emot kan draaaaaaaaaaaa!
Var ju själv klart i skolan idag, dansa väl inte igenom den men igenom den kom jag! Tur att jag har Jimmy och Jonna, dubbel J, utan er, nä vill inte tänka tanken!
Efter skolan åkte jag med min älskling hem till honom med Anton. Jimmy spela, Anton sov och jag sov också haha trevlig är vi mot varandra!!
Vid halv 6 cykla jag hemåt för att äta och efter maten satte jag mig vid tv:n en stund innan vi fortsatte mot friskis. Innan vi åkte till friskis, och innan vi hämta upp Jonna skulle vi lämna mamma hos hennes kompis och de har fått en kattunge. HELT UNDERBART OTROLIGT JÄTTE DUNDER SÖT!!!! Hade leopardpäls och är hur busig som helst, åh jag vill också ha ett djur!!!
Men ja sen åkte vi och hämta Jonna och sedan på danspass på friskis, TOPPEN! Gick väl inte jätte bra men åååååh, dansa! Finns inte många saker som kan få mig på så bra humör som musik dans och sång. Bara släppa loss och bara känna rytmen och basen som slår ända in i hjärtat!

Nä nu ska jag ta och sluta skriva och försöka tta mig till sängen och sova.livet blir vad du gör det till
bearbeta skiten
och lev i det paradis
livet verkligen är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar