8.11.09

8 November

Finnåker hela helgen därför uppdateringen varit dålig. Lägger upp bilder och kanske någon text sen om hur det varit och så. Tänker inte skriva långt nu för jag ska ta och hoppa in i duschen och sen sova men måste väl skriva något litet. Är lite smått tårögd pga Josefin Andersson... hon hade skrivit om tjejmiddagen med "förra" laget på sin blogg. Känns så fel att skriva förra laget men men. Josefin skrev i alla fall om vad de hade gjort och alla och åååååh skulle offra så mycket för att få laget som förut, men en del saker är väl drömmar för att de just bara ska vara drömmar tyvärr.
Lite orolig också, Jonna har inte kommit hem än och jag vet egentligen inte när hon ska komma hem men ändå... en vecka har gått nu. Ska nog ut och kolla Arlandas hemsida eller något se om det står något om något flyg eller om man ser när de är tillbaka.
Nä nu ska jag hoppa in i duschen, kommer aldrig orka upp till skolan imorgon. Vill till myrorna också och köpa en tröja imorgon helst tidigt som möjligt tror inte att jag är den enda som ska köpa den men men. Ja vi hörs väl!


/j to the o to the hanna


bilden är från i början på februari
skrev det i jimmys biologi bok
saker och ting förändras,
jag älskar dig min älskling
incest me like haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar