9.6.10

1 År

9 Juni 2009
1 år har gått
12 månader sen jag fick min drömprins
365 dagar sen jag fick känna äkta kärlek
8760 timmar av lycka

Jimmy Mikael Grandin, min underbara pojkvän.
Du är den bästa människan jag någonsin lärt känna. Den underbara personen som alltid får mig glad när humöret inte är på topp. Min bästa vän som blev min bästa pojkvän. Den som alltid funnits där för mig och stöttat mig när det varit som jobbigast.
Jag är så glad att det är just du som är min. Att det är just dig jag fått dela detta år med.
Vi har haft våra nedgångar men har alltid kunnat lösa det till något bättre. Vi vet vart vi har varandra och vad vi känner och annat har inte så stor betydelse.
Den kärlek jag känner för dig går inte att beskriva med ord men jag gör så gott jag kan. Den lycka du får mig att känna i din närhet är en känsla jag aldrig känt så länge det inte var du och jag. Den glädje du får mig att känna är en glädje som får mig att känna mig som ett litet barn på julafton.
Du är den finaste människan mina ögon sett och den snällaste människan jag någonsin lärt känna.
De minnen vi delar från de senaste året och år innan de som bästa vänner är minnen jag kan le åt i all oändlighet. Liseberg förra året, alla utflykter med din moppe förra sommaren, alla skoldagar vi gått igenom tillsammans som ibland varit olidliga men helt underbara på samma gång, nyårsafton och alla de andra men framför allt Egypten i år. Den helt klart bästa veckan jag upplevt sen jag föddes. En vecka med min älskade Jimmy och mina älskade föräldrar som minst sagt var den bästa resan man kan tänka sig.
Jag kan inte se ett liv utan dig, du har inte bara blivit en stor del av mitt liv utan en stor del av mig själv med. Bara dagar utan dig får mig att känna mig ensam och tom. Och det är mycket tack vare dig varför jag är den jag är idag. Utan dig vet jag att jag aldrig hade klarat de motgångar jag möt och vet att utan dig skulle jag inte vara den person jag är idag.
Du har fått mig till något bättre, till en bättre människa med hjälpa av att du är den underbara människan du är och med din perfekta personlighet. Och inte minst sagt så stark du varit som orkat med mig detta år, haha. Det är inte många som gör men jag är glad för att du gör det och hoppas du orkar med flera år än det vi delat hittills.

Jag älskar min Jimmy Mikael Grandin! Igår, Idag & För Alltid.


2 kommentarer: