7.6.10

Måndag 19.33

Hejsan hoppsan lillebe....ror.....
Ont i huvudet, yr, trött, varm och usch och detta har jag känt hela dagen, good? NO!!!!!!!!
Vill vara frisk som en nötkärna imorgon. Gick ändå hyfsat på träningen till Summer Of Love idag.
Började halv 10 och satte igång med tränandet och slutade vid halv 3. Efteråt cyklade jag, Johanna, Elin och Jonna ner till stan. Möte även upp Erica och Emilia och vandrade runt ett tag innan alla börja droppa av en och en och till slut var det bara jag och Elin kvar. Vi satte oss på Cornetto och tog en chokladboll för att fylla magen med lite.
Cyklade sedan hem och har nyss ätit. Ska väl leta upp kläder till imorgon och sedan sova inom kort så jag orkar med morgondagen. Kanske skriver senare eller lägger in bilder men hoppas väl på att jag inte gör det utan sover istället!
love you guys!
bild från my girlsnight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar