24.6.10

Torsdag 10.09

God Morgon peolpe!
Humöret är mycket bättre idag. Efter en promenad på 30 minuter så kunde inte humöret blivit på något annat sätt. Fint väder är det, varmt är det och när jag var ute och gick mötes jag, som vanligt a, av massor med hästar men också ett rådjur. Ungefär tio meter ifrån mig hoppa den upp ur gräset och upp på vägen när jag var kanske 5 meter ifrån hoppa den ner i gräset på andra sidan och när jag väl kom fram dit där han satt så var han kanske 2 meter ifrån mig, underbar känsla att bara stå där och kolla in i dess ögon.
Kom i alla fall hem från min promenad vid halv 10. Har nyss ätit upp frukosten och ska nu gå ut och spraya fälgarna(som Jimmy envisas med att det heter) på cykeln. Ska väl sola lite också förutom den sol jag får när jag står och sprayar. Drar iväg till jobbet vid 20 över 1 och ska försöka paxa golfen så jag kan sitta ute.
Skriver kanske igen sen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar