19.6.10

Lördag 20.44

Sitter ute på altanen med Ingela(morbrors fru), Kennet (morbror), pappa och mamma. Har mammas dator med oss här ute så vi har Bröllopet och alltihop på datorn. Tycker det är lite trevligt faktiskt. Har hatat allt som var innan och så men nu när man ser dem så lyckliga och glada så kan man inte låta bli att le lika mycket själv!

Städade i alla fall lite i cafét, rensade bland kortlekarna och kollade på bröllopet. Vid 5 stängde vi och jag sluta. Cyklade hem och kollade på när Victoria och Daniel åkte genom stan en stund innan jag gick och sov. Har nyss ätit och sitter nu och lyssnar på när de andra pratar, älskar min släkt!
Och längtar efter midsommar när det är massa bra människor och god mat ute i stugan.
Nu ska jag redigera lite bilder som jag tog på Johns match. Ska försöka lägga upp bilderna idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar