21.6.10

Måndag 22.41

Har inte haft någon tid över idag. Eller jo okej det har jag men har inte lagt min tid på att blogga då.
Jonna kom hit vid halv 12- 12. Vi fixa lite på cykeln och åt tillsammans med mamma. Sedan tog vi cyklarna och cyklade och hälsade på Elin och Josefin som jobbade på Hamre. Vid halv 4 cyklade vi till stan för jag skulle kolla på en klänning jag såg på nätet, fan va ful den var. ursäkta språket. Men allvarligt den var grymt ful. Hittade istället en otroligt söt bh och matchande trosor för 90 kronor. Toppen! Var riktigt glad över att jag kunde köpa en bh i en "vanlig" butik. Gick vidare en liten stund till. Tills hon fick sällskap av Julia och gick till jobbet. Jag gick runt i min ensamhet en stund till innan jag cyklade hem.
Kom hem och satt vid tv:n ett tag och började sedan börja att laga mat själv i väntan på Jimmy. När han kom så fick jag väl "hjälp" av honom haha.. nej men han var jätte trött så fick göra det mesta själv. Du är jätte bra ändå Jimmy!
Vi åt sedan och mös framför tv:n efter det. Han gick vid 10 och då hamna jag här.
Tänkte lägga in bilderna här under men har inte fixat till dem och sådant än så ska göra det så kommer de i ett annat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar