1.6.10

Juni

Juni för ett år sen






  • Ägnade mig åt att sitta på akuten i 5 timmar pga krasch med Jimmys moppe den 30 maj
  • Fixade mitt tandsmycke
  • Många kvällar och dagar i gropen
  • Golfbils kaos.. hehe!
  • Slutade åttan
  • Serverade på 9ornas middag
  • Åkte till Liseberg med gården
  • Firade min underbara Jonna som fyllde 15 år
  • Firade midsommar i stugan
  • Tältade med Jonna - tältkonstruktörer!
  • Var ute på båttur under en hel dag med mor, far och Jonna
  • Dampa över att min söta moppe bara ville åka när Jimmy körde
  • Kollade på America's Best Dance Crew med Jonna varje dag, it's alot of love on the stage right now
  • Blev i slängd i vattnet vid Lillå Udden
  • Jonna fick punktering inte långt från hennes hus men vi cykla ändå på en cykel med hennes brevid till Lillå Udden
  • Misshandlade Jonnas cykel för att hon inte skulle kunna cykla hem
  • Jag dampa över att det blev så stor uppståndelse för att plastmannen (förlåt) Mikael Jackson dog.
  • Drogade Magnus Betnér varje dag och kunde alla repliker till hans film inget är heligt
  • Var på Cityfestivalen varje dag
  • Hade avslutning på glada oxen med ttjejgruppen
  • Och sist men inte minst blev tillsammans med min älskade underbara pojkvän!

Rosol som sjunger lilla snigel

Hittar tyvärr inte de andra filmerna men här är en video från när jag och Jonna skulle sätta upp tältet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar