17.6.10

Torsdag 22.39

DÖD chey HEY!
Sitter och äter morötter och dipp och tittar på På Smällen på 6an. Har sovit en stund, eller typ 2 timmar så lär inte somna lätt ikväll. Fattar inte hur man kan bli så trött av att inte göra någonting alls. Satt ute i solen med Erica som gjorde mig sällskap i ungefär 2 och ½ halv timme. Gav ut golfklubbor lite då och då men det var väldigt folktomt idag. Vid halv 4 byte jag med Isabella så gjorde jag och Erica Alicia sällskap i kiosken. Vi hade värsta teamwork och till slut var Erica så duktig och kunde det mesta att jag kunde sätta mig och kolla på tv, NAJS! Haha nej men dagen har varit lugn och grym eftersom jag hade Erica som sällskap hela arbetsdagen. Har dock haft ont i huvudet sen jag kom dit vid halv 1 och gick inte över fören nu när jag sov så blä på det! Ska väl sitta kvar här och äta upp mina morötter och sedan sova. Börjar halv 1 imorgon igen och det ska regna så sover nog fram till 12 och sen cyklar iväg. Vi får väl se hur det blir.
Slänger upp lite random bilder från idag också ! Klicka på dem för att se dem större!





1. Erica 2. Min Twister eller Spirali som någon hade sagt idag 3. Johanna goes anka
4. Utsikten från de älskade golfhuset 5. Min egen gjorda prislista 6. Stekarn
7. Pojke som fuskar på golfbanan 8. Barn som steker på taket 9. Jag in tha brillz
10. Golfhuset and svenska flaggan 11. Cool... 12. Dörr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar