21.6.10

Måndag 01.30

Stod nyss och tänkte "alla mina sena kvälls inlägg kan jag ju inte skriva när jag ska jobba och jag jobbar ju ganska ofta så det blir ju inte så många" när det sen slog mig att jag skrev ett igår natt och vem jobba efter det, jo jag! Intressant alltså..
Hmmm, tja.
Har haft smärre aggressions problem under kvällen som jag skrev innan. Men vissa människor borde man få skjuta, helt ärligt. Typ leoparder. Sitter ju liksom och tigger om det. Men men ett ord till och jag lovar att stubin precis brann upp.
Imorgon ska jag vara med Jonna. Hon är bra. Nej det är hon fan inte.
Hon är bäst. Efter mig hon och Jimmy delar förresten...
Jag undrar vad jag kollar på på tv egentligen. Stör mig jätte mycket på folk som skriver igentligen, vem fan säger Igentligen hör ni inte att det är ett e eller? SKAFFA HÖRAPPARAT!
ÅÅÅÅÅÅÅH såg en mörkhyad med hörapparat idag på cafét alltså han var typ yngre än mig,vet inte varför jag berättar det men han var jätte söt.
Och jag saknar min bror. Eller han är inte min bror YES I KNOW men när han kom hit från somalia hjälpte mina föräldrar honom ochmassor så han kom "in" i samhället. Så han ser oss som familj och vi ser han som familj. Har inte sett han på jag vet inte hur länge. Och han har fru och ett barn nu. OCh jag vill så gärna träffa dom. Hans fru kan dessvärre inte svenska men men. men åh vad jag saknar han. Alltid så snäll och glad och gullig och åh. En pappa som ofta kommer och handlar i cafét som är KOPIA aav honom. Förut när jag såg honom vid Skiljebocentrum var det ju nästan så jag tänkte gå och hälsa men Jimmy stoppa mig, som tur var!
Kom nyss på att jag har MASSOR av bbilder från min brors examen t.ex. att redigera och massor av andra bilder. Ska sätta igång med några andra bilder, bilder från när jag var med Jonna för ett tag sedan. Kanske uppdaterar sanrt igen!


update
01.57
nu har jag redigerat bilder från 5 juni och lagt upp dem
nu på börjar jag bilderna från Eriks student

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar